*förbannad*
varför i helvete är det så här i sverige?
varför ska det få gå så här långt? djurskyddet har varit ute och kollat, hästarna har inte varit "så illa åtgångna då som nu" men för fan, det händer väl inte på en vecka?

Ja du lisette man slutar aldrig att förvånas. Därför har jag så svårt att sälja mina hästar. Fast jag eg skulle behöva sälja minst 2 st.
världen e ärligt talat, helt sjuk!
/Elin

fy fan jag mår nästan illa när jag läser det här hur fan kan man göra så mot djur! dom är fan lika värda så som vi människor, tänk om nån utav oss skulle bo på ett ålderdomshem och vi inte skulle skulle få nån mat och va i dåligt skick inte dödar man en människa för det !! För då skulle det bli ett jävla liv! Men hästar är lika mer värda så vafan dom är ju fan helt sjuka!! Gaaah:@

Tyvärr slutar man aldrig förvånas. Även om jag personligen blivit mer osäker på hur mycket jag ska lita på av det som står i tidningar. Har varit med om allt för många historier ihop kokade av stora redaktioner för att helt lita på dem.
Hoppas att detta är ihopkokad efter egen vinkling det med. usch, stackars djur annars.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#3 det funkar så på vissa ålderdomshem oxå.

vissa människor är helt grymma :/
kan tala om att h*n inte är den enda ridläraren som behandlar hästar sådär.
Hur i hela fn är folk funtade ? tycker att alla människor som på något sätt misshandlar/slår djur skulle få smaka på samma behandlig , undrar om dom skulle uppskatta det och tycka att det är ok.
jag är för tortyr och dödsstraff.

Det är förjävligt att folk kan vara så grymma. Man skulle ja likadant mot dom som dom gör mot djuren. Så dom få se ur djuren mår. Men å andra sidan finns det inte straff nog för dom.