Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 900 ggr
gejsa
0

O.T. Shit vad skönt alltså!

Om precis 5 veckor så sitter vi på Kanarieöarna min gubbe och jag. Då slipper ni mig en hel vecka. Det ska bli skönt va?! ha ha

pippa__
0

Gött låter härligt värre!!! Vem ska då hålla liv i iFokus???? Förvånad

gejsa
0

Ja, det får väl bli du det petra. Haha du är ju van sas.

pippa__
0

sas?

Nja vi får se…är inte så bra på att hålla liv längre..har ju skola och sånt..

gejsa
0

sas är Så att säga. haha

jen
0

OJ, stackars dig Gejsa, men du hittar säkert nån dator där att låna så vi inte slipper dig!

NÄÄ, jag är inte avundsjuk alls!!  Oskyldig

gejsa
0

Haha jag har lovat gubben att INTE gå till något internetcafé.

Vi firar ju vår 30 åriga bröllopsdag där och att han fyller 50 år.

jen
0

#6  men han sover säkert nån gång så du kan smyga iväg en kväll… Cool

gejsa
0

Haha det tror du? Ja, vi får väl se. :)

jen
0

#8 jaa, det lär märkas ;)

pippa__
0

HAHAHAHAH ser gejsa smyga iväg till en mörk gränd och försöka göra sej förstådd på spansk-engelska.."to internetcafeteria please"

gejsa
0

hihi ni är för tokiga. Kan väl hända att man snubblar in på ett café men jag tror nog att jag kan låta bli med. För gubbens skull. Men är det så att han också vill "kolla mejlen" som vi alltid säger när vi går till datorn. Så måste ju jag med få göra det. hihi

__iE
0

ääh, har precis kommit hem därifrån ;)

Vilken ö ska ni till ? =)

maaaliin
0

ÅÅ va härligt ! jag vill också åka utomlands till värmen :) Lycko ost ;) haha

halludu
0

Jag åker nu på tisdag till thailand i två veckor, skönt att slippa sverige för ett litet tag xD=)

Ellsa
0

Ha så kul :D

gejsa
0

#12# Vi ska till till Mas palomas och bungalowhotellet heter Los Claveles Park. Har aldrig varit där.

Var var ni? Något som du kan rekomendera? Vi har hyrt bil i 3 dygn nämligen så vi tänkte åka och titta lite. Någon bra resturang kanske?

bebbe
0

Ni måste bara ta er till Citas köpcentrum i Playa Ingles en kväll, där ska ni bänka er på West Falia, dom har dragshow varje kväll, har för mig att det börjag vid 19 tiden.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

Haha dragshow. Har du varit där?

Ska anteckna i mitt block. :)

bebbe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaa många ggr, dom är jätteroliga.

gejsa
0

Ok! Inga mer tips? God restaurang tex? Var bodde ni när du var där? Hur många ggr har du varit på Kanarieöarna?

bebbe
0

8 eller 9 ggr Min kompis äger en egen lgh nere vid strandpromenaden, kostade bara 1,5 mlj för 48 kvmHemlis

bebbe
0

.

bebbe
0

m

bebbe
0

m

gejsa
0

Haha oj, det var ju billigt och bra. Vad brukar en flygstol tur och retur kosta då för en person?

Vad heter orten eller vad man ska säga? För strandpromenaden är väl ca 1,5 mil väl?

bebbe
0

Playa Ingles, man kan få en flygstol för 500 vid lågsäsong.

gejsa
0

Ja, det var ju billigt isf. Då förstår jag att du varit där så många ggr. :)

lisette
0

lotte va bebbe?

bebbe
0

Japp, men Nisses lgh

__iE
0

#16, okej, alltså Gran Canaria ;)

Vi var i Puerto Rico fanns en mysig resurang där vid hamnen, Puerto Beach Club tror jag den hette, va lugnt o fint där :)
Sen rekomenderar jag även stranden "Playa de Amadores" otroligt fint vatteen där ! :D

Bild på min bror o vattnet i Amadores :P

__iE
0

Vi var förresten också på en dragshow fast i Puerto Rico, va ganska kul faktiskt ^^

Sen shoppingcentrumet Yumbo Center i Playa del Ingles va inget speciellt ..
Men sen i Agunigun är det marknad varje tisdag o torsdag, det kan jag rekomendera! Fanns mkt roligt där :P

En dag tog vi båten till Puerto de Mogan (går även o köra dit) kallades lilla venedig, va mysigt o fint där :) bilden är därifrån

__iE
0

en till bild från Puerto de Mogan :)

gejsa
0

Tackar _iE för alla förslag! Vilket härligt vatten. Var det inte där som det ska vara som en vik och finnas många fina restauranger också? Så att man sitta där och äta och se solnedgången? hihi

thilda-
0

jag har varit i gran canaria =) 2ggr till o med =) Puerto rico är min favorit =)

Molla
0

Jag blir så jäkla avis när jag hör andra som ska på solsemester!!!!! Har själv aldrig flygit… =/ Varit i Prag som längst bort, men det jag kul iofs.

Hoppas verkligen jag kommer iväg i sommar!!!!!

Hoppas att er resa blir super!!! =)

gejsa
0

Tack Molla! :)

Jag har aldrig varit utomlands med min man. Detta är första gången.

Men jag har varit på Mallorca en gång och Teneriffa en gång. Men du hinner nog åka iväg. Jag var ju rätt så gammal första gången så….

__iE
0

#33, Jo det är som en vik där o resturanger hela vägen, typ :P och solen går också ner därvid så det kan man nog göra :)

tezzie
0

Hoppas att ni får en härlig semester nu Gejsa med god mat & dryck och en massa sol o bad :)

*** Kärleken övervinner allt ***

pippa__
0

Är det dags nu?

[Jennniie]
0

En liten fågel i mitt öra viskade att de åker på lördag, övermorn.

pippa__
0

Oj va härligt!!!! HA DET SÅ SKÖNT GEJSA om du läser här *jag vet att du gör det* Fota fina bilder på omgivningen och spring inte runt i gränderna och leta internetcafé på nätterna *fniss*