Hästen kom idag! :)
Miih! Idag kom pollen hem! :D:D Resan gick super men han va genom svett när han kom fram, det hade t.om gått igenom stall/transport täcket s: Men det va inga större skador! Han fick ha fleecetäcket på sig, så han blev torr. När han torkat så jag gav jag honom en ordentlig rykt, och ja. Han dammade ju inte lite. Vi klippte, man och svans! Vi trimmade bara pannluggen lite. Svansen blev kort, men jag va tvungen. Den va så trasslig. Det gick inte att få ut! Fick även "skölja" av den, då den är grå av allt damm, men det blev inget toppresultat. Men vi har schampo så han ska få sin svans tvättad! :) Ihopsläppet va jättebra! Men sedan började dom jaga Winglord! :( Men det lugnade ner sig sedan efter en tid. Ska snart ner och släppa in dom. :)
Han heter föresten S.G.Prins Winglord. S.G. är en förkortning. men så står det i passet ;) Så vi ska ändra och Skriva Prins Winglord på han saker :)
Bild innan rykt, klippning. psst. Han står snett därav den höga baken ;)

Kul! Grattis

Vad kul! :)

det gick snabbt.. Men va kul :)
Vad roligt! :D Lycka till!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Tack allesammans! :)

Roligt!! Lycka till! :)

Grattis och lycka till! :)
Tack! :D Va precis och tog in dom. Han följde inte med flocken så vi fick springa i mörkret och leta efter honom. En lite mörk häst så vi bara. Se efter en vit bläs!! ^^ Men det gick bra! :) Han fick på sig grimman och följde snällt in i stallet. fastnar nästa varje gång han ska in i boxen, han vägrar ta ut svängen där ^^
Kul, vad fin han var :)
tycker att taket i stallet ser lite lågt ut, hur högt är det?

guud va roligt :D! grattis!
#11. Det du ser är bjälkar, men det är inte så jättehögt i tak, höjderna skiftar på sina ställen med! till taket ska det vara 2m
#12. tack! :)
Okej, då vet jag ^^
;)