Längtar *fölis*
Ska bli så himla kul att Tindra ska få föl! Hon ska ha om 2 månader, men det syns inte nånting än.. Pappan (Mimir från Kullersbro) är brun och Tindra är skimmel :) Hoppas på ett litet skimmelsto.. Hon är förresten islandshäst. Ska bli roligt att se hur hon beter sig, hon är 4 år och bebis själv rätt ofta ^^ Första fölet jag kommer träffa, tror jag (om man inte räknar när man åker förbi i bilen) :D Lägger in lite bilder på Tindra, fast någon tjock mage finns inte :P Både jag och ägarna har känt fölet sparka i alla fall!
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

oh vilken sötsak!! men hon hade verkligen ingen mage.
#4 - Nae :) Men det börjar väll bli snart, förhoppningsvis :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Gud vilken söt ponny =)
*** Kärleken övervinner allt ***
Oj det var verkligen ingen stor mage :p
Fin häst!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Roligt :D Jag hade ett isisföl och mamma nyss i mitt stall men nu är fölet (Gneisti) och springer med andra hingstar! :)

Vilken fin häst och vilken trevlig färg! Magen lyser lite med sin frånvaro, har du kollat om hon är dräktig?
#10 - Dom tog ultraljud vid 40:e dygnet, och vi har känt fölet sparka :)