Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettavel
Läst 591 ggr
Klasselover
0

Längtar *fölis*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska bli så himla kul att Tindra ska få föl! Hon ska ha om 2 månader, men det syns inte nånting än.. Pappan (Mimir från Kullersbro) är brun och Tindra är skimmel :) Hoppas på ett litet skimmelsto.. Hon är förresten islandshäst. Ska bli roligt att se hur hon beter sig, hon är 4 år och bebis själv rätt ofta ^^ Första fölet jag kommer träffa, tror jag (om man inte räknar när man åker förbi i bilen) :D Lägger in lite bilder på Tindra, fast någon tjock mage finns inte :P Både jag och ägarna har känt fölet sparka i alla fall!

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Tindrisen för 3 veckor sen..

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Vääldigt tröttsamt att bli mamma *måånga gäspar*

Klasselover
0

Sista bilden ^^ Skitgrisen äter  :)

lisette
0

oh vilken sötsak!! men hon hade verkligen ingen mage.

Klasselover
0

#4 - Nae :) Men det börjar väll bli snart, förhoppningsvis :)

tezzie
0

Gud vilken söt ponny =)

*** Kärleken övervinner allt ***

Klasselover
0

Jag tycker hon har rätt fint steg också ^^ Ursäkta att jag är med på bilden ^^

Anna
0

Oj det var verkligen ingen stor mage :p

Fin häst!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Ellsa
0

Roligt :D Jag hade ett isisföl och mamma nyss i mitt stall men nu är fölet (Gneisti) och springer med andra hingstar! :)

Hagelberg
0

Vilken fin häst och vilken trevlig färg! Magen lyser lite med sin frånvaro, har du kollat om hon är dräktig?

Klasselover
0

#10 - Dom tog ultraljud vid 40:e dygnet, och vi har känt fölet sparka :)