grästygel
he he. kollade igenom nya höökstidningen. de har kommit med nåt nytt som heter grästygel som är till för hästar som drar ner huvudet o käkar gräs när man äter. undrar just varför den bara finns i ponnystorlek :D
gör era hästar så ?
nej
käkar gräs när man äter??? 
Jag har samma problem med Master!
Har dock fått ett tips av masters ägare att jag ska vara Stenhård o dra upp honom varje gång han vill äta, så kommer han till slut sluta försöka.
Men hur gör man när huvudet är uppe men han käkar på träden ist? 

driver så han inte hinner äta?
ahah, nej, Lykka gör inte så, men ponnyerna på rdskolan hade vi mycket rpblem med.. Fast vi band balsnören från sadeln till bettet så at de inte nådde :P

Reddie gör inte det heller. Låter han aldrig äta då han har tränset på sig, han vet att då är det arbetsdags och inte matrast.
Klart mina hästar testar och ser om dem kan få ta lite gräs, men det låter jag inte dem göra, inte när vi rider..
hahahahha jag mena käkar gräs när man rider såklart *rätta mig själv
jullan försöker alltid göra det i förbifarten , sen ser hon slug ut.

min förra häst låtsades att han snubblade då vi red på ängar. Jag tappade tygeltaget och ha skyndade sig att smaska i sig så mycket han kunde.
hahahaha! va rolig

#9 så gör maraboy också :P
vad gör ni då? man kan ju inte låta bli o skratta när dom är så sluga.

Hehe, jo, inte kan man ju bli arg (även om man kanske borde…) :D

men eliiina det är ju den där tygeln ja tipsa dig om för länge sen haha. hööks har vlä haft det ett par år tror jag. hihi
det står nyhet i nya katalogen, så det så :P tyst malin :D
jag vill inte ha en sån tygel .. dessutom rider jag inte med bett så jag tror det är värdelöst.

dom ljuuuuuhuuuuuger. hihihi
tror jag inte! hööks är ärliga o humana. hahahaha

muahahahha, neeee. o dom kan inte ge dig ett kvitto heller =P
neee men det gör inget, jag lämnar ändå aldrig tillbaka varor. det är inte värt ansträngningen.

muahahaha
är du fnissig idag malin?

muahahaaha
va har du tagit?

muahahaha
nisse gör inte så, trots att hon e bebis o ponny, väluppfostrad vet ni ;)
/Elin

lucky har aldrig ens försökt o äta gräs när vi rider. såå skönt =P
han är bög.

jo förresten EN gång när vi stog på gärdtre, men sen kom han på vad han höll på o göra o ångra sig djupt =P
sen fick han ångest o börja skära sig. .