Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1342 ggr
shirley
0

sadelmärken?

jag e väldigt dålig på sadelmärken… nån som erfarenhet av dessa? Monarks Event, Pampas, maxam ställbarbom från hööks? kram

lisette
0

en maxam är jag spekulant på… ska se om sambon kan hämta den i helsingborg… kan berätta om den sen..

jen
0

vi har en maxam på våran nya pålle. dottern tycker den är skön att sitta i. den är ngt för stor för våran smala pålle, så nu har hon min lilla westernsadel som sitter perfekt!

jag hoppas han kan ha maxam sadeln sen när han blivit rundare, för han har haft den förut hos förr-förra ägarna när han var rundare.

hjullan
0

hubertus är bäst :D

elin
0

Bates e bäst !! :P

/Elin

Believer
0

prestige och county e bäst tihhi

[slo]
0

Equiflex är bäst för min rumpa ;)

Mandysan
0

Wintec är bäst för min häst med lite konstig rygg. Jag gillar de flesta kvalitetsläder sadlarna. Tex Stübben, prestige mm

shirley
0

har beställt sadel nu, en horse saver, kolla om den kan passa…

Luthien89
0

Prestige Paris D är helt klart bääst :D

reddie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en horse saver syntetsadel till min häst. Ligger bra och är skön att rida i.

Courage.C
0

Morris & Noland är den bland det bästa sadlarna. Rätt dyra nya. Ca 16000 kr men värt pengarna!!

shirley
0

#10 e de raka i bossorna längs hästens rygg? tyckte de såg ut så på dem…..

tessa
0

om man jämför horse saver och maxam som syntetsadlar då, någon som kan tycka till om dessa i jämförelse??

lisette
0

har semester nästa vecka. tänkte åka och införskaffa den där maxam sadlen då tessa. så jag berättar för dig sen vad jag tyckte… :D

tessa
0

#14; Jag är väldigt nyfiken och intresserad så gör det Lisette!! =) Hoppas ni blir nöjda med sadeln!

Anna Johansson
0

har en gammal County sadel som jag älskar! Du sitter hur skönt som helst!