Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 1204 ggr
Lizzan
0

Härlig uteritt *bilder*

Hej :)

Jag och mina kompisar + en ridlärare var ute och red här om dagen. Det var superfint väder, helt perfekt pudersnö osv. Vi plumsade lite i snön ett tag och sen red vi efter skjutbanevägen. Jättekul, var länge sen vi var ute så länge. Hästarna var jättepigga och fina, råkul omväxling för dom att komma ut. Jag red då Lizzy, som vanligt ^^

tänkte visa lite bilder :)

Lizzan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och Lizzy i galopp, haha :)

Lizzan
0

Lizzy var jättepigg, hehe :)

Lizzan
0

Här står vi alla uppställde på rad i djupsnön:) hehe

Lizzan
0

Efteråt, på väg in i stallet. En dag ska jag köpa ut den ponnyn, jag lovar! <3 :')

Lindbygarden
0

härligt det ser ut med snö!

Lizzan
0

Det är jättehärligt :) hade kommit supermke snö dagen före, också sken solen. Helt perfekt :)

Spiritinthesky
0

vad mysigt det såg ut :D ni var söta tillsammans , du o ponnyn :)

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Lizzan
0

Det var supermysigt :)

Tack tack :] ^^

__iE
0

myysigt :)

Marija
0

åhhh, vad skojj! :D Såg ju hur mysigt som helst ut!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

lisette
0

gud vad härligt!

tyckte det var kanon att alla har reflexväst. är det ett krav när ni rider ut eller?

Lizzan
0

Det finns väl någon form av regel att man ska ha reflexer på sig när man rider ut, men alla vi tycker att det är en självklarhet så det blir som automatiskt att vi tar på oss reflexer när vi ska ut :)

Det var jättehärligt ^^

MiaMaria
0

Åhh va härligt! är ju så mysigt att rida i djupsnö! Önskar att jag hade med mig nån av hästarna hit hem till Jämtland, vi har underbart med snö nu, men dom står tyvärr kvar nere i stallet och väntar på att jag ska komma ner igen.

Lizzan
0

Hehe okej ^^

Zadeira
0

Haha, på bilden när ni alla står uppradade regerade jag direkt på den lilla som står bredvid er. Den ser nämligen ut exakt som Freddy Bim i mitt jobbstall.

Lizzan
0

Okej :) den lilla heter Prins Ior (A)

tessa
0

Jisses har ni snö nu, här beundrar vi upp-poppande vårblommor och andra vårtecken… ;) Men jättehärliga foton, vilken söt ponny! Vita pållar med vita ögonfransar är bland det finaste som finns.. Kyss

malin-nilsson
0

åh vad mysigt :)

Lizzan
0

#17 att det är! :)