Tillbaka från thailand!
Heej igen nu är jag tillbaka, det var väldigt varmt i thailand ca.40 grader i skuggan^^. Poolområdet var obeskrivligt stort. Och allt var helt underbart, fast jag saknade min pojkvän så jag höll på att lipa varje kväll xD. Det är liksom olidligt utan honom. Någon som känner igen sig? hehe.
När jag kommer hem från thailand och skickar sms och frågar om jag kan rida Leo så får jag tillbaka svaret att han har en hovböld, min första tanke var Jippi! xD Fan* hehe också. Jag som tänkte få med han till träningarna snart och börja tävla han sen. Tusan!! men ajja, nu kan vi iaf skritta på honom..
Någon men än jag som längtar till sommaren!!!????!!
På bilden; Lägg märke till alla fiskar!!

Men brunast.se :O x'D
välkommen tillbaka :)
har med vart i thailand och stått så med alla fiskarna , tycket det är jätte skoj :)
jööösses så brun du äär !!!
men du har ju missat vårat fina vårväder vi haft i veckan ;)
och inte slår väl thailand en svensk vår ? *harkel*

Men hääärligt! Jag vill ju me till Thailand :D
#2 haha erkänn härligt! men fiskarna bet mig i benen=( hehe
#3 hehe jo,, fint ridväder antar jag. När vi var nere i thailand var det tsunami varning!!! läskigt som fasiken=S Men nu är jag hemma igen=)
mycket fint ridväder, men det ser ju ut att vara helt ok idag med, såvida det inte regnar borta hos dig eller så :P
har ju hänt förr.
men usch, tsunamivarning är ju inget man vill ha när man är där nere…uschusch ! tur att du är hemma igen.