JA; D (OBS warning Ej hästar hahaha)
Mamma gick med på att jag ska få färga håret !! YES!!!, frågade först om jag fick färga håret svart… men svaret vart direkt nej *suck* (det är ju många som har svart nu så det är ju rätt "så vanligt".. ) aja,, frågade då om jag fick färga det "ljusare brunt" och då fick jag det :D:D:D:D:D .. lite "konstig" färg , men jag vill inte färga det blond lr för ljust , då det är rätt så stor förendring … tänkte då " ljusare brunt" varför inte ? ……
Vad tycker ni ? låter dte konstigt med ljusare brunt ??? :-O
här är dte en bild på "halva mig"… hahah

Blir säkert fint, men jag tycker din nuvarnade hårfärg var jättefin.

Hur gick det med fågelen?!

Du skulle dock passa i mörkare brunt, du behöver ju inte färga korpsvart. Finns ju mörkbrunt om du nu inte får färga svart. :P Men ljust blir nog fint det med.
jag undrar med hur de gick me the little pippi ?
/Elin

Hon lever en *Skämms* , Men hon vart så bra ju , hon äter och hon "pipper/sjunger" oxå och ja .. men igentligen skulle mormor hämta henne i går så mmorfar skulle ta bort henne (vet inte hur men det vill ja inte veta) ,,, men när hon kom och skulle hämta buren så börjaade det regna och åska (vi bor granne typ så hon gick hitt) så och så slutede inte det på länge. men hon kommer väll idag .. känns som mormor är " den som hämtar dom som ska dö och ge hon/han till "jävulen" typ ,,,,, . hehe, men det känns inge kul … .. fåglar kan ju vanligt vis leva med ett ben , men Linda var ju sjuk före så det ärnog dax,,, men att hon inte dör alltså ! och att hon började äta och "pippa" /sjunga (som hon brukar göra) ….

usch det blev det svårt….. vill att mer säger vad dom tycker : D Anntinge då mörkare brunt lr ljusar brunt !! ?? *tänker så att det knakar* …. ;D

En fågel sover ju med ett ben uppe. Och när benet är av så kan fågeln inte vila något. Det är djurplågeri att låta en stackars fågel leva med ett ben av. Det gör säkert jätteont också. Det vet man ju själv när benet är av.

Mon sover inte på pinnen just nu, hon sover på golvet av buren .vi har gjort ett "bo av papper" som hon gillar mkt just nu … så då vilar hon genom att hon ligger .. men som ja sa,,, sista dagen hon lever idag : (

Du har inte färgat håret än alltså? Satsa på mörkbrunt då, det borde du få för din mamma :P
Det e jättesvårt och få hår ljubrunt utan att bleka det..och ska du färga det mörkare så blir det ofta svart..
Slingor?
håller med #10. ska du få det ljusare måste du bleka o då lär det inte bli ljusbrunt utan mer oranget eller gult .. satsa på slingor så blir det ljusare o då blir det ingen utväxt heller.
Mörkbrunt tycker jag du skulle passa bäst i!
/Elin

Okeej tack för alla råd och svar !!!! , usch vad svårt "! , vet inte vad jag ska göra, jag tänkte ljusa slingor förut ,,,, då skulle ja vilja ha rätt så många slingor … hur mkt slingor är det normalt att ha ?haaha
Gör det hos frisör är ett tips, dyrt jag vet men att slinga det hemma är en chansning