Arg!
Man blir så arg!

fy faaan.

fy faan 

men det är lite missvisande faktiskt i den första artiklen, där står ju att tre hästar blivit dödade. i den artiklen som jag hittade står det är det är de tre hästar som blev överkörda.
det är en jäkla skillnad på att ngn skär en häst till döds än att ngn kör på en häst. man kör inte på hästen med vilje, men man skär den med vilje…

Ja det är väl typiskt kvällstidningarna..
jävla määnniskooor !!!
/Elin

Men fattar ni inte!! Dom hästarna som blev påkörda blev antagligen utsläppta ur hagen på natten precis som dom andra hästarna. Dom kanske sprang t o m när någon skulle skära i dom. Därför tror dom att det är ett samband ju.

FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNANANANNA
DÖDSSTRAFF FÖR DOM SOM HAR GJORT DET TYCKER JAG
helt vansinnigt. man kanske borde försöka få tag i gärningsmannen och skära honom i låren och se om han gillar det, eller henne om det är så..
man blir så jäkla arg!!!!
åh vad jag hatar såna människor!! göra så mot oskyldiga djur!!

#7 när jag läste den första artiklen tolkade jag det som om de skurit en häst till döds. väldigt missvisande artikel. visst det kan vara så att ngn försökt göra ngt i hagen… men det har inte med saken att göra.

Nu förstår jag inte vad du menar lisette! Vad är det som inte har med saken att göra? Att det antalgligen är ett samband med alla fallen eller vad?

:D nej,
På tio dagar har flera hästar dödats eller skurits djupt i ryggen och bakbenen. står det i första artiklen, när jag läste det trodde jag att hästar skurits till döds.
vad jag menade var att artiklen var missvisande, att ngn släppt ut hästarna hade inte med den första artiklen att göra. vilket jag tyckte var fel.
skitsamma..

JÄÄÄÄÄÄÄVLA IDIOTEEEER!!!!!! 

Hur fan kan man? Undra om dom människorna har hjärtan?
Påminner mej om några årsen då det var någon ganska nära där jag bor som skar upp hästars magar….
fyyyyyyyy säger jag bara……

Fy fan vilka idioter det finns, igentligen skulle man göra samma sak på dom som dom gör på djuren eller vad tycker ni?????
Det är förjävligt. Jag tkr att dom som gör sånt ska ha samma straff själva eller fängelse resten av livet. Fy för djurplågare!
#5 vad menar du med att dte är typiskt kvällstidningarna. jag tror inte att dom förskönar något av det den här gången!

#17 hon menar nog att de brukar inte skriva sanningen direkt

Hur är vissa funtade egentligen? Jag blir sååå arg o ledsen, stackars djur!