Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1293 ggr
PimTheGreat
0

Kingen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fick hem honom för någon vecka sen och tränar honom så mkt jag bara hinner med jämte min dotter…. men denna häst e helt otrolig!!! Sån chamör!

Har stenkoll på mig hela tiden vad jag gör, följer mig var jag än går, vid korallträning springer han inte till mig i mitten så fort jag sätter mig på huk och kallar in honom…jag tappar hakan!!! Inte rädd för NÅT! När vi innan jag fick min dotter (i november) någon gång, hade honom och happy här hemma i villaområdet där jag bor, då skulle han gå med mig in i huset helst…Glad…hingst och 3 år gammal och litar så mkt på mig!! och då har jag inte hanterat honom alls mkt! Det är SÅÅ kul med honom. Än så länge så är det corallträning som jag tränar på honom, sen får han springa bakom vagn efter Lilleman ibland och sen har jag suttit på honom en gång nu… bilder kommer senare…. en bild från när vi var hemma hos mig och hälsade på

PimTheGreat
0

ståtliga killen…

PimTheGreat
0

igen

PimTheGreat
0

ska ta nya kort nästa gång jag e i stallet! Han har blivit jättefin nu Kingemannen…innan tyckte han mest var långa ben och smal kropp….Generad…men så är ju unghästar… han kommer att bli en sån kelgris!! Vill helst sitta i mammas knä redan…Flört.

JoJos
0

åhh så vacker =) GE MIG =P