Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 877 ggr
Anna
0

Hästfotografering erbjudes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan erbjuda proffesionell hästfotografering i nästan hela Småland och eventuellt södra Östergötland. Jag bor själv strax utanför Hultsfred i Kalmar län.

Jag kommer gärna och fotar antingen hemma hos eller eller på tävling. Vid bokning tillkommer bensinkostnader med 10:-/mil utöver kostnaderna för själva fotograferingen.
Jag fotar alla sorters hästar oavsett storlek, ras och färg. Det enda du som ägare behöver stå för vid fototillfället är att hästarna ska vara välryktade, de ska gärna ha träns istället för grimma och du ska ha möjlighet att hålla i hästen vid porträtt samt busa upp den vid rörelsebilder. Ridbilder går givetvis också att ordna i mån om tid och utrymme.

Mer information och även bilder går att hitta på min hemsida,
www.annaattlid.se.

Priser för själva fotograferingen kan vi komma fram till gemensamt. 

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

oliviakarelius
0

Varför ska jag bo uppe i Hudiksvall -.- Annars hade de ju varit perfekt (x

Anna
0

Ni får flytta ner till Småland allihopa, åtminstone över en helg Flört

annaattlid.se

oliviakarelius
0

#2 SMART :D De ska jag göra ;)

tezzie
0

Du tar väldigt fina bilder, tyvärr bor ju jag i Sundsvall :(

Men vilken billig bensinkostnad du tar… Du får ju inte ens en liter för 10:-   =)

*** Kärleken övervinner allt ***

Spiritinthesky
0

#4 haha , påminn henne inte :D men du, du kanske kan komma till kalmar travet i sommar o fota ? :D jag ska dit o tävla ;) på superhelgen menar jag ;)

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Anna
0

#4 Ändå inte jag som betalar bensinkostnaden Oskyldig Har en snäll mor som gärna skjutsar runt mig.

#5 Inte omöjligt!

annaattlid.se

tezzie
0

Men jag tycker verkligen att det är för billigt =)

Enl. skatteverket så ska det vara 18,50 ;) Var tvungen att kolla upp, hahah!

*** Kärleken övervinner allt ***

VeNyRa
0

säg till om du ska till norbotten nångång ;) har en nordis som hatar att bli fotat här :P

Spiritinthesky
0

kom dit, :D det är på en stoor fins gräsbana med mkt hinder o höga klasser ;D blir kul :) fast jag ska inte hoppa dom höra klasserna tyvärr xD jag är där första dagen o hoppar LB LA :)

Isa Aronsson

www.stallequino.se

divansson
0

#6 ow, ja har alldrig sett nån travbild du fotat faktist ;o   skulle va kul att se nån gång ;) haha

fridak
0

#10 superhelgen på kalmartravet är hoppning inne på gräset innanför travbanan. sen går det några travlopp också tror jag. förra året blåste hindren ner under superhelgen så det fick fästa hinderstöden i marken lite kvickt…

lisette
0

anna. om du SKULLE ha vägarna neråt skåne i sommar så får du jättegärna höra av dig till mig!

Spiritinthesky
0

#11 der går ponnytrav mellan klasserna ;D kanske nåt storhästlopp under dagarna som det är större klasser, det vet jag inte ^ men jagud :O det var jättejobbigt när dom blåseomkull, :) det blåste ner ett hinder när jag hoppade banan ;D

Isa Aronsson

www.stallequino.se

divansson
0

#11 jahaa :) nu fattar jag ;)

Anna
0

#12 Självklart :)

annaattlid.se