Köpes W-brösta strl Full
En svart läderbrösta i Westernmodell strl Full köpes.
Då varianten Y-brösta.
alt kan en svart förbygel vara av intresse med, också den strl Full.
Kollar här först om det finns till salu, annars så försker ajg köpa nånannanstans ifrån, börjes har dock bara bruna och hööks köper ajg ogärna lädergrejor från.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
jag har en svart med silverbeslag på som jag ska prova på tanten när min sadel kommer (catre veckor) sitter den dåligt kan du köpa den om du vill! jätte snygg är den kan se om jag hittar kameran ooch ta bilder på den :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
gärna bilder :D
Även om silverbeslag är litet för pråligt för oss ;)
Nu blir jag nyfiken, vad är det du ska hitta på med en westernbrösta och en dressyrgjord? :)
#3: Svar: Bomlös?
#4 korrekt ;)
Vill att sadeln ska ligga superstadigt ;)

Dressyrgjorden passade för övrigt utmärkt o vi hade emr o ta på, så så stor är han itne ännu ^^
"silver" beslag lina :) tror dt är äckta puttebläck :) kameran är på lagning så bilden dröjer lite :(
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
#6 silver elelr bleck strunt samma det KAN bli litet överpretantiöst för harry o mig ^^ vi är j usådana minimalister, men sadel nska sitta kvar trots bocknignar o krumsprång ^^
Hihi, vad liten sadeln ser ut på honom :D Hur gick det med sadlingen, inga problem antar jag? :)
#8 inga problem överhuvudtaget, han brydde sig inte….. det var värre med bomsadeln vi prövade. Då såg han litet besvärad ut.