Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 518 ggr
Eve
0

Borta en del

Jaa, nu kommer ni väl inte se mig så mkt framöver, i alla fall inte på några veckor… Min dator är söder *morr* och jag befarar att alla bilder jag har tagit på både lykka och pepini kommer raderas :'(..

Men det går väl ingen nöd på er, för att jag är borta ;)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

mazze
0

Nej, vad tråkigt! Men värst är ju om korten försvinner… Hoppas att det fixar sig!

Eve
0

mm, bedrövligt

SarahPeace
0

… Jag förlorade mina kort en gång, man jag hade ett kvar då jag hade laggt in den på lunar …  lägg in den här på min sida (fotoalbunen, du har väl redan bilder där då ; ) ), och sen sparar du det kortet nnär du har din dator igen ; D

SarahPeace
0

Tråkigt att du försvinner oxå !!!!! , ha det bra när du är borta !

bubbelbubbel
0

tråkigt att du är borta ett tag, men hoppas det löser sig med din dator och bilderna, vi finns här när du är tillbaka :)

bebbe
0

Kan du inte lägga över bilderna på diskett eller cd?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

jen
0

vad tråkigt att du blir borta. jag har själv haft paus härifrån ett tag, och det tar ett tag att "läsa" ikapp alla inlägg igen…

du får göra som jag gjorde när du är hos släkt o vänner, sno en dator en stund Flört

hoppas du snart är tebaka igen.

Eve
0

jag kommer nog komma in litegrann, jag snor pappas dator Oskyldig..

bebbe - datorn krachade innan jag hann göra det..

lisette
0

men eve - det finns säkert ngn som kan rädda bilderna…. kolla med ngn datoraffär i ngn stad.

Mandysan
0

Eve: Det kan gå och rädda bilderna! Det beror på vilken del av datorn som är sönder. För är hårddisken och grafik kortet hela är det troligt att bilderna finns kvar.

Eve
0

förhoppningsvis går det.. men grejen var att datorn gik inte ens att starta, det hände ingenting..

lisette
0

sitter sladden i??? ;)

Eve
0

haha, jaadå :P jag tror att den bara behöver damsugas lite, för det har jag aldrig gjort..

lisette
0

jag har själv missat sladdar som inte varit i på datorerna på jobb och felanmält dom. lite pinsamt när det visar sig vara en nätverkssladd som inte sitter i för att "pinnen" saknas… :D

Eve
0

hehe, ja, verligen.. tss

LinneaG
0

Jag är också 'borta', just nu är jag hos Linda. Strandsatt här då killens bil har gått sönder. Höppas på att AnnaR kommer imorgon så jag får komma hem o rida lite! Har inte ridit på nästan 2 veckor!! Har nu en vecka på mig att bestämma mig om jag ska ha kvra foderponnyn eller inte..

NinaToy
0

Jag har ett par bilder på Lykka som du skickat till mig! :D

Eve
0

NinaToy - mm, de flesta bilder på lykka ligger uppe på internet, men det är de på pepini som jag är orolig över