Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 1130 ggr
[myslaa]
0

Hemska avfallningar

tänkte starta en ny tråd om hemska avfallningar elr bara när man då ramlar av.. efetrsom det  är månag trådar med olika filmer=) så kan vi ha all samlade på ett ställe?:P  börjar då lägga in en här:  tycker inte at den är jätte hemskt kanske  men ill nog:/ 

http://youtube.com/watch?v=h6PvfZsOPsM

jen
0

OJ, hon borde fått ont i näsan stackaren…

LindaKarlstrom
0

jag gjorde en hemsk avfallning en gång, dock kommer jag inte ihåg någonting av den så jag får skriva det jag fick höra XD (finns inte på film)

hoppade två studs och ponnyn nitade efter det första, jag flyger över pch landat rätt på huvdet och tydligen så knakade det av bara ****** så alla trodde att jag bröt nacken, men som tur var svimmade jag bara en kort stund och fick en lätt hjärnskakning, samt att jag gjorde illa musklerna/senorna i nacken lite… :) Blev inte rädd för att rida efter den vurpan, för jag kom ju inte ihåg nåt av den XD

Ellsa
0

Btw idag ramlade jag av på ett jättekonstigt sätt. Red min medryttarhäst och vi skulle hoppa och typ 20m innan hindret så gjorde han ett hopp typ rätt fram och upp i luften, jättekonstigt xD Landade på fötterna =)

thilda-
0

denna va ganska "äcklig" eller vad man ska kalla de :S

MrsKarpf
0

#4 vilken j*vla idot. stackars hästen. vad arg jag blir. han gör ju precis tvärt emot vad western står för. kontakt och små hjälper på sin häst.. fy!!! vilken clown..

tessa
0

Den enda avtrillningsfilm jag har. Kanske jag ska vara glad för… ;)

tezzie
0

#6 Har sett den förut, det ser ut att göra rätt ont, men jag tycker den är väldigt underhållande ;)

*** Kärleken övervinner allt ***

tessa
0

#7: "born to entertain"..?! ;D Skämt åsido, det är väl kul att man kan underhålla folk, det gick ju trots allt bra med både häst och mig till slut.. =)

Linjerat
0

#6 Herregud, vad ont det måste ha gjort! Såg ut som om du fick hinderskållan i näsan…Förvånad

lisette
0

#6 säger vara AFV!!!

#9 hon fick den ngn annanstans, om det var på halsen eller så.

Kattapult
0

#4 :O Herregud! Hästen ser ju ut att ha brutit sitt ben :O Stackars häst!

tessa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10: haha, kanske kan skicka in om de skapar en "EFV" ;)

#9: Jag slog i halsen mot hindret och fick detta såret:

lisette
0

jag såg en rolig/sjuk whatever på youtube häromdagen.

en tjej galopperar på en grusväg. ngn står o filmar en bit fram o en mc/cross kör brevid hästen. det går sjuuukt fort och tjejen trillar av. mitt på grusen. det måste gjort apont.

nu har jag inte kvar länken så klart..

lisette
0

här är filmen, hon måste slått sig ordentligt!

MLphoto
0

#14 Hästen hade ju kul iaf ^^

"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

lisette
0

ja verkligen!!! men aj aj aj. det är dumt att galoppera så där. o hon hade nog tur som itn slog sig värre än två brutna ben i handen eller vad det stod i beskrivningen,

tessa
0

Ja det är faktiskt skönt att se att hästarna iaf inte skadar sig, när folk utsätter dom för idiotiska saker… Sedan vet man förstås inte hur de påverkas men ibland vet de nog intesjälva vad som händer. - precis som vi..

thilda-
0
Spiritinthesky
0

#14 sjukt att galoppera såfort man kan brevid en moppe jue xD mina hästar måste alltid vara före cykeln (A) :D haha dom skulle med rusat om nån körde med en moppe bredvid :O

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Spiritinthesky
0

#18 fyfan , han får skylle sej själv :'(

Isa Aronsson

www.stallequino.se

BeatriceHolmberg
0

#14   Hjälm hade hon väl inte heller?

Alex
0

#18 Oj j*vlar! :O Det var ingen dålig flygtur…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anna
0

#18 HOLY SHIT :O

Men stackars hästar, de blev ju helt sönderstressade!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

JoJos
0

#18 omg ja den såg inte kul ut men tyvärr måste jag få säga att de låg ett litet leende på mina läppar (skade glädje) när han gjorde sitt höjdhopp *fniss* men synd om pälsmonstren :(

Linaah
0
Anna
0

#25 Ja, usch…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

denisesalomonsson
0

ajaj, kolla den tredje tjejen som dom ringar in huvudet på :O

och han i slutet :S länken funkade inte så sök på youtube: barrel racing accidents   :O

divansson
0

http://www.youtube.com/watch?v=q8wjfj_DkT4&feature=related

trav, men endå.. den sista tycker jag var värst :S

Spiritinthesky
0

#28 OMG ;( först trodde jag att dom var döda när dom låg så helt stilla :O men sen börjar dom röra på sej iaf :*<3

Isa Aronsson

www.stallequino.se