Hästsportutrustning på CityGross?
Har alla CityGross-butikerna hästsportutrustning?
Jag undrar eftersom jag fick reklam hem om att de öppnar en ny butik här (i Kalmar) imorgon, och jag vet att jag läst att folk har handlat ridgrejer i deras butiker. Dock blev jag osäker på om det verkligen är alla butiker som tar in ridgrejer. Någon som vet?
I Norrköping säljer d0om hästprylar, mycket saker har dom!!!
nej inte i Landskrona (om dom inte har börjat med det nu den senaste månaden dvs.)
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

I Höör har dom hästgrejer.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

i stockholm och finns det :) rätt stort sortiment faktiskt :D
Icke i Mantorp :/
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Hittills verkar det vara som så att det är fler affärer som har hästgrejer än som inte har… Men frågan är vad det är som gör om den ena eller andra affären har det eller inte?

Nope, inte i Karlshamn..
I Växjö finns det.
Nu har jag svaret, det fanns hästgrejer där! De hade rätt mycket grejer, det mesta var från Hansbo vad jag såg.
jopp, i växjö finns det ^^ det är jättebra med fina saker :) kanske lite tråkiga träns xD
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Inte i sundsvall :(
*** Kärleken övervinner allt ***

#9 hur tidigt var du där? Jag fick stå i 1,5 timmas kö för att komma ut….kikade också på hästprylarna. gillar ett schabrak från jacson men det får vänta ett tag på hyllan:)
#12 Jag var där när de öppnade, och jag stod nästan lika länge som dig i kön… otroligt mycket folk.
Jag stod faktiskt också och höll i ett schabrak, med tanke som födelsedagspresent åt en av mina lillasystrar. Det var ett camouflage-färgat, och jag tyckte det var rätt häftigt. Men jag var inte säker på om hon håller med om det, så det fick bli ett par ridhandskar istället.;)

#13 hööks öppnar nästa vecka så jag väntar och spanar där först;)