en liten tv prat tråd ^^,
Heej Heej : DNågon som såg filmen Darkness falls i går på tv6 ? . Jag tittade inte på hela men typ halva , den var läskig ^^, tvungen att stänga av ljudet på tv haha, nu sitter jag och kollar på en film som heter Wasabi på tv6. ……. Vill ni se en konstig och rolig film ? Kolla då på tv6 på söndag kl 22:00, då är det "måndag hela veckan" ,, den är grym hahahaha : D
Nått förslag¨på bra filmer som går på tv nån dag här ?
och vad älskar du mest på film ? (komidier/romantiska/srkäck o.s.v)
Jag fördrar SKRÄCK ;D fast jag vågar typ inte titta på dom som är värst men det är det jag gillar ; D

BECK BECK BECK =P i love it

*fnissar* darkness falls… vi såg den på projektorn när vi bodde i malmö.
jag tyckte den var skitläskig och vi låg brevid varandra i soffan, andreas bakom mig. när jag skrek för att jag blev rädd, då höll han på att hoppa in i mina brallor. och jag skämtar inte… :D
DR MUGG (ingår i lattjo lajban) lördagar ca 8.40.
finns inget roligare!! hahaha. garvar bara jag tänker på det.
nån mer som kollar på det?
Haha.. Jag tittade på Resident Evil igår.. Hade inte sett den förut.. Men den var inte alls bra tycker jag.. :/ Nääe.. Jag håller med Believer: BECK BECK BECK!! Haha.. Eller snarare GUNVALD GUNVALD GUNVALD!! Hahaha.. ;)

DR MUGG! hahahaha . ;)

Aaaah gunvald hihi. Persbrandt e min IDOL. sååå snygg hihi
jag gillar ocks å Beck, sen ska vi kolla på Macahans nu när det går på tv6. hela våran familj gillar den serien.
#6 Ingen Beck utan Gunvald!! ;) Haha.. Persbrandt är BÄST!! :D Hahaha..

#4 , åh shit ! Resident Evil är rätt så bra,väldigt äklig.. fast jag hann inte se hela när jag såg den ! : D Synd att jag missade den i går, ville se slutet haha : ( hört att det finns flera av resident evil.. vem såg du ? jag såg iaf den med att dom var nånstans där ett virus hade sprit ut så dom vart zombie.¨på ett ungefär hahah….
: D
glömm inte att kolla nu i kväll (söndag) på tv 6 kl 22:00 ;D den är ju inte ett dug läskig men det är värd att se haha
#9 Hehe.. Jag såg ettan.. Alltså den du förmodligen såg.. Hehe.. ;) Njae, ganska tunn historia.. Finns nog 1000 till filmer som handlar om samma sak.. Blir lätt för mycket!! ;) Hehe..
Jag gillar oxå BECK filmerna. Det har kommit en på bio nu.
Men jag gillar det mesta, fast bäst är skräck och kriminalare. Kanske en o annan komedi oxå.
vadå, är det ingen som gillar dr mugg?

aaaah jag har sett den nya beckfilmen. wooohooo.
säger bara en sak. jag älskar micke persbrandt =P
Persbrandt forever!! Hahahahaha..

Sex and the City :P

Jag sa att jag gillade dr mugg men min text kanske är osynlig.
Fast det finns ett OSLAGBART program och det är Spongebob Squarepants.! :D
Simpsons och Family Guy är oxå fränt. :)

#16 spongebob… när jag var i usa var den där jävla sången det enda ungarna skrev… gaah.. :D