Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 332 ggr
SarahPeace
0

en liten tv prat tråd ^^,

Heej Heej : DNågon som såg filmen Darkness falls i går på tv6 ? . Jag tittade inte på hela men typ halva , den var läskig ^^, tvungen att stänga av ljudet på tv haha, nu sitter jag och kollar på en film som heter Wasabi på tv6. ……. Vill ni se en konstig och rolig film ? Kolla då  på tv6 på söndag kl 22:00, då är det "måndag hela veckan" ,, den är grym hahahaha : D

Nått förslag¨på bra filmer som går på tv  nån dag här ?

och vad älskar du mest på film ? (komidier/romantiska/srkäck o.s.v)

Jag fördrar SKRÄCK ;D fast jag vågar typ inte titta på dom som är värst men det är det jag gillar ; D

Believer
0

BECK BECK BECK =P i love it

lisette
0

*fnissar* darkness falls… vi såg den på projektorn när vi bodde i malmö.

jag tyckte den var skitläskig och vi låg brevid varandra i soffan, andreas bakom mig. när jag skrek för att jag blev rädd, då höll han på att hoppa in i mina brallor. och jag skämtar inte… :D

hjullan
0

DR MUGG (ingår i lattjo lajban) lördagar ca 8.40.

finns inget roligare!! hahaha. garvar bara jag tänker på det.

nån mer som kollar på det?

Maja
0

Haha.. Jag tittade på Resident Evil igår.. Hade inte sett den förut.. Men den var inte alls bra tycker jag.. :/ Nääe.. Jag håller med Believer: BECK BECK BECK!! Haha.. Eller snarare GUNVALD GUNVALD GUNVALD!! Hahaha.. ;)

NinaToy
0

DR MUGG! hahahaha . ;)

Believer
0

Aaaah gunvald hihi. Persbrandt e min IDOL. sååå snygg hihi

jen
0

jag gillar ocks å Beck, sen ska vi kolla på Macahans nu när det går på tv6. hela våran familj gillar den serien.

Maja
0

#6 Ingen Beck utan Gunvald!! ;) Haha.. Persbrandt är BÄST!! :D Hahaha..

SarahPeace
0

#4 , åh shit ! Resident Evil är rätt så bra,väldigt äklig.. fast jag hann inte se hela när jag såg den ! : D Synd att jag missade den i går, ville se slutet haha : ( hört att det finns flera av resident evil.. vem såg du ?  jag såg iaf den med att dom var nånstans där ett virus hade sprit ut så dom vart zombie.¨på ett ungefär hahah….

: D

glömm inte att kolla nu i kväll (söndag) på tv 6 kl 22:00 ;D den är ju inte ett dug läskig men det är värd att se haha

Maja
0

#9 Hehe.. Jag såg ettan.. Alltså den du förmodligen såg.. Hehe.. ;) Njae, ganska tunn historia.. Finns nog 1000 till filmer som handlar om samma sak.. Blir lätt för mycket!! ;) Hehe..

wewwa
0

Jag gillar oxå BECK filmerna. Det har kommit en på bio nu.

Men jag gillar det mesta, fast bäst är skräck och kriminalare. Kanske en o annan komedi oxå.

hjullan
0

vadå, är det ingen som gillar dr mugg?

Believer
0

aaaah jag har sett den nya beckfilmen. wooohooo.

säger bara en sak. jag älskar micke persbrandt =P

Maja
0

Persbrandt forever!! Hahahahaha..

Ottino
0

Sex and the City :P

NinaToy
0

Jag sa att jag gillade dr mugg men min text kanske är osynlig.

Fast det finns ett OSLAGBART program och det är Spongebob Squarepants.! :D

Simpsons och Family Guy är oxå fränt. :)

lisette
0

#16 spongebob… när jag var i usa var den där jävla sången det enda ungarna skrev… gaah.. :D