Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 714 ggr
Tappsveden
0

Min unghäst och jag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har det klickat mellan oss på riktgit. Män älskade unghäst och jag börjar verkligen hitta varandra nu och det fick jag bevis på igår då vi var nere på banan och lekte. Bad henne om saker som hon tvekade över men gjorde trots att hon var osäker. Jag hängde på hennes rygg för första gången och det var en sådan cool känsla…Jag älskar denna häst så mycket!Glad

Var bara tvungen att skriva av min glädje!

Twinlight
0

Åh.. Det är alltid roligt med hästfolk som har bra kontakt med sina hästar :) Lycka till med din söta pålle ;P

Canonball
0

Grattis! Alltid lika kul när man kommer frammår med sin polle!

Tappsveden
0

tack! ja det är en härlig känsla!

Tappsveden
0

hihi..vi har inte haft det lätt alla gånger. Som liten var hon ett monster, hon är envis och har ett starkt psyke men jag har lyckats komma in i hennes skal och blivit ledare och efter det så har vi nästan inga problem alls.

Alex
0

Vad kul att det går framåt! :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Twinlight
0

#4; Vad är det för ras på henne?

Alex
0

#6 Kan svara åt henne, det är american saddlebreed :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Marija
0

härligt! =) lycka till i fortsättningen!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

MrsKarpf
0

Jag har setat på min bråkfia idag för andra gången! Jag vet hur glad man blir=)Helt underbart!!!!

KallaMigMimmi
0

=) vad roligt!  fint med bildbevis också

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Twinlight
0

#7; Oh… Häftigt :D

Tappsveden
0

Tack alla för era kommentarer! Idag hade vi ännu en underbar samspelt dag. Thengan kommer glatt när jag ropar, följer mig och backar enbart av ordet backa, inga gester eller så. vi har även sprungit runt och busat. Helt underbart att känna att man hör ihop.