misslyckade häst/rid bilder :)
Har nu bestämt mig för att vara lite mer aktiv hära, så att starta nårga nya trådar slår väll inte helt fel isf;P
Vet inte om det redan finns nån sån här tråd, men jag såg en på Buke och tyckte det kunde vara skojj att starta en här åxå..
Så nu tycker jag vi plockar fram alla charmiga bilder som egentligen aldrig mer borde se dagens ljus, som är allmänt misslyckade eller tagna vid feltillfällen, är själv expert på att alltid göra nå skummt på bild, vet även att det finns bilder nånstans vart jag flyger som en vante
Kan leta upp några senare, börjar med att lägga upp en från tävlingarna, gör väldigt charmig miin på den och vi ser allmänt smidiga ut båda två(eller så inte)
(har värre bilder nånstans men dom törs ja inte lägga ut)

Fast den var ju inte så farlig! Du gör ju inget underligt ridmässigt iallafall :P
Jag sitter på fel dator nu…

nja den var inte så jätte farlig grimaserar bara lite, men de finns värre, vet att en kompis har bild nånstans på när jag rider barbacka och flyger av och hon lyckades fota just innan jag slog i marken, de blev rätt söt bild av de, sen finns de massa annat skummt som ja kanse väntar lite med att lägga ut 

nån som har vågat lägga ut lite bilder iaf *puttelliputt*

#7 naw de var ett mysigt kort :)
#6 hahha känna igen sig XP

Min kompis på bilden föresten..

#13 haha:DXD ser väldigt kul ut:D

#18 känner igen det där :P ser värkligen ut som att han säjer "Nepp!"

ha,ha flög du där sussi eller klarade du dig?

Jag klarade det faktiskt men endast för att hon var så snäll att hon höll huvudet uppe. Jag praktiskt taget satt på hennes hals men huvudet över hennes nos :)
o
putt

Min bild tar ändå priset, stackars stackars lilla ponny<3
#29 - Det där känner jag iinte igen ;P
Hanna

#26, Haha Mathilda, det där var himla fult! Kommer ihåg det på tävlingen, synd att det blev så dåligt språng innan och hela hindret revs (då menar jag verkligen HELA hindret). Annars hade ni kommit bra till! :)
*putt*

#35 den va ju jätte söt! man kan nästan inte ta misslyckade bilder på föl <3
#33 det där räknas som person påhopp och det är inte tillåtet här.

# 29 du är inte ensam om det XD

#42 Det riktigt kliar i mina fingrar att kolan bort resten av huvudet på hästen! Får jag det?
#13 Underbar bild ;)

#42, oopssw.. inge huve.. ;D
#42, huvudlösa ryttare har jag hört talas om men aldrig huvudlösa hästar ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#48 Jorå! :D
#49-50 Hehehe ;)

#58 Okej, här kommer den! Den ser väldigt läskig ut :S

#60 Aaaah! Min häst! ;) Haha, uscheee…! ^^