Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 343 ggr
Alexandra13
0

Ska bli skötare :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är jätteglad! Glad

Nu i helgen eller efter helgen ska jag bli skötare på Fantomen! :D Äntligen blev han ledig, hon som skötte honom ska börja sköta någon annan häst istället! :P Men jag har måånga frågor, det är ju första gången jag sköter honom. Vad får jag göra med honom? Tänk om han blir sjuk eller halt? När får jag rida och sköta honom? Det är måånga fler frågor jag har. Mamma sa att jag skulle skriva upp alla frågor på ett papper som vi kan fråga ägaren. Men det som är lite dåligt är att jag bara ska gå kvar på ridskolan terminen ut, mamma sa att nu när jag ändå ska få en sköthäst ska jag sluta på ridskolan, så att hon sparar lite pengar. Men jag har iallafall en sköthäst :D så det spelar inte så stor roll!

Lizzan
0

Vad kul :)

Maja
0

Grattis!!

Det är nog olika från stall till stall. Fråga ägaren, precis som din mamma säger!! =)

DianaG
0

Vad roligt! :)

Alexandra13
0

Det dåliga är att han är ridskolehäst :-P

Jag får inte rida honom på Måndagar, Onsdagar, fredagar och lördagar… för då äre ridskola!

Believer
0

ang. när du får rida hästen och vad du får göra med hästen får du ju fråga ägaren. Det är ju inget någon här inne kan svara på =)

Believer
0

ang. när du får rida hästen och vad du får göra med hästen får du ju fråga ägaren. Det är ju inget någon här inne kan svara på =)

Marija
0

:) vad skojj! fin pålle.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

[myslaa]
0

på vår ridskola har vi att man bara får pyssla med hästen och så.. och sen om det är tävlingar så kan man ju va med på den hästen och då brukar dem oftast veta att jag sköter den och den hästen och kanske får lite förtur:)

malin-nilsson
0

vad kul :)