*film* Millan
Ja, jag försöker då lära mig att knåpa ihop filmer och det vill inte riktigt som jag vill. ;) Obs, filmat kvällstid med min vanliga digitalkamera därav den dåliga bilden. Erika, min medryttare i sadeln. Lite småmissar från ryttaren, dålig aktion i steget och lite kommunikationssvårigheter samt fel sittben. Stackars Erika har haft körtelfeber och knappt ridit på två månader, så därför tyckte jag ändå att det här var godtagbart.
http://www.youtube.com/watch?v=wBQ2lFH0Qic
Slänger även in en film från en tävling i somras. Jag får alltid så mycket kritik för att jag sitter ner och rider hästen mellan hinderna, så det här var en provtävling, vad som hände om jag stod i lätt sits hela banan. Vi behöver ju inte diskutera mer om det, det bar och brast. :P Men ni måste hålla med om att det är en pärla, som hoppar i alla lägen trots att vi kommer brutalt fel.

Det framgår inte vad du vill i texten. Vill du ha kommentarer? Hästen ser spänd ut på första filmen (vilket du säkert vet), gångarterna går inte igenom kroppen ordentligt. Ser ut att hoppa snällt. Hur gammal är hästen?