Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 792 ggr
elin
0

ÅSKA

Det åskar här.. *hacka tänder*

/Elin

CBA
0

Här är det så himla tryckande varm att jag skulle välkomna en åsk skur med öppna armar om det inte vore för att ett sånt regn slår sönder alla blommorna jag har ute :o(

Jag har lika varmt inne som ute, nästan 30 grader *puh*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Maja
0

Hehe.. Ingen åska här heller.. ;) Kom dock en liiiiiiiten, nästan obefintlig, regnskur igår.. Det hjälpte inte mycket det inte! ;)

bebbe
0

Äntligen regnar det här, hoppas att det varar i minst ett dygn

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

CBA
0

#2 Samma här…det kom två ytterst små skurar igår men dom var så fjuttiga att det hann ånga upp innan det landade på marken för marken var torr direkt det slutat regna.

#3 Det skulle behövas här med, det är så fruktansvärt tryckande varmt…det finns liksom ingen luft känns det som.

Vaknade i morse och var alldeles klibbig i skinnet, duschade och var lika svettig direkt igen *suck*

Men men, det är synd att klaga….TÄNK om vi hade samma sommar som vi haft se senaste två åren då man höll på att regna bort istället !

Maja
0

#4 Haha.. Jo, samma här.. Var ute och sprang precis då när det började men det försvann ju lika fort som det kom.. ;)

Sussi
0

Här har de lovat åska men inte ser jag ett moln ens! de flyttar hela tiden fram åskan de lovat.

lisette
0

men hallå gnäll inte nu på att vi har fint varmt väder… hela vintern har man längtat efter detta… :D

här regnar det med. hästarna har det skönt nu…

Maja
0

#7 Hehe.. Du har rätt! ;) När vintern är här vill man ha sommar och när sommaren är här är det "för varmt".. ;) Tur att man ska till Brasilien i vinter.. ;)

__iE
0

här regnar dt också nu..

netagirl
0

jag vill ochså ha åska……

CBA
0

Jag med för min skalle börjar bygga upp en skallebank som har potential att bli brutal om det inte brakar loss snart *isch*

Jag tycker det är mysigt med åska :o)

__iE
0

jag vill inte ha åska… ^^
hatar dt ..

lisette
0

#8 jag hör dig väldigt dåligt nu.. *skorr skorr*

åska, beror på var den är. är den långt ifrån så är det ok, men mitt ovanför huset då är det inte ok. då vill jag krypa under skinnet på sambon.

bubbelbubbel
0

vill ha vill ha vill ha åska !!! :)

netagirl
0

Finns inget bättre än att ligga i sängen och läsa en bok när det brakar loss ordentligt!

mazze
0

Här fick vi en rejäl smäll vid 16-16.30. Utan förvarning så blixtrade det till o 2 sek efteråt så kom smällen, skakade i huset. Hade precis slagit på datorn, men den åkte av lika fort. Har fått lite regn nu iaf… SKÖNT!

davidia
0

här finns det varken åska eller regn.det är mulet runt omkring och ovanför är det fullt solsken,vill ha regn och lite fräschare luft.

Sandra
0

Åska är bland det värsta som finns. Det både åskade och blixtrade här igår (fredags alltså). Jag blir livrädd då. Tur att kissen låg och kurade i mitt knä hela tiden =)

MEN… inget ont som inte har nåt gott med sig. I och med åskvädret igår och rejäla skurar idag så har mitt huvud inte gjort lika ont. Det är en lättnad kan jag säga för det är inte kul att ha ont i skallen så det nästan spricker varje gång ett åskväder är på ingång…

gejsa
0

Nu är det lite svalare luft efter det korta regnet som kom på eftermiddagen. Skönt!

lisette
0

jag har öppnat en massa fönster så här är tvärdrag, var tvungen att hämta mitt duntäcke för jag fryser fan… :D