Första ridningen *bilder*
Eftersom jag, min syster och mamma ska till Island i maj så fick dom följa med till stallet och rida varsin gång :) Syrran som ridit 1-2 år när hon var mindre (18 år sen) red ut med mig och min ridlärare och hon var jätteduktig, vågade skritt, trav, tölt och galopp :D Mamma höll sig i paddocken med mig och min ridlärare och hon skrittade och travade. Lägger upp lite bilder, det gick riktigt bra förrutom att hon hade skänklarna något långt fram ibland och hade problem med tygelfattningen, men det är första gången hon rider! :D
Lägger även upp bilder på Tindra, unghästen på 4 år som ska ha föl i maj :) Vi har nu börjat sitta och skritta på henne :P Hon är jätteduktig! Bilderna är mörka pga kameran är trasig..
Slalom..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Oh, mysigt!! :) Vilken ställe på Island ska ni till då? :)
#6 - Reykjavik :) Mamma och syrran ska på nybörjartur i skritt och tölt i 2h, jag rider själv en heldagsritt :D
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
*vill määää*
den där tindra såg underbart läcker ut :D den andra var också jättefin ^^
Isa Aronsson
www.stallequino.se