Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 385 ggr
NinaToy
0

Robbie Williams

Någon mer än jag som ska till Ullevi i helgen?! :D

Staffan
0

Jajamän! Åker ner dit tillsammans med min flickvän tidigt imorgon på morgonen. Ska på konserten imorgon kväll… :)

// staffan

elin
0

jag har en hel hög me kompisar som ska dit :P

/Elin

NinaToy
0

Så kul! :D Jag ska dit på Söndagen. ^^,

[slo]
0

Jag känner folk som ska dit både lördag och söndag :) Men det är inte riktigt min typ av musik… Funderar på å gå o se Lordi 19/9 istället :P

änglaflickan
0

ska dit imorron(söndag) :D

elin
0

Mina polare ska också dit på söndagen!

/Elin

Staffan
0

Det var grymt bra tyckte jag.
En för ovanlighetens skull magisk kväll… :-/ 
Den känsla som infann sig på Ullevi när han sjöng Angels går inte att förmedla till den som inte var där, och inramningen till framförandet av Feel (som känns som att den skulle kunna ha kommit från ens egna penna) kunde inte heller varit bättre…

// s

Milla
0

ååå jag ville ju också åka och titta ju, han är en grym artist. Är smått avundsjuk på er alla som var där

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

lisette
0

jag är faktiskt inte ett dugg avundsjuk. jag kan inte för allt i världen förstå vad det är för speciellt med honom. jag kan verkligen inte och jag brukar gilla all sorts musik!

han har gjort en låt som han lyckats med och det är en cover… "let me entertain you", men det är nog den enda jag kan lyssna på som han fixat.

men, ni säger säkert detsamma om min musik… :D

NinaToy
0

vem har gjort orginalet till let me entertain you?

NinaToy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lisette: :P han skriver bra låtar men jag tror fansen (bla jag) fastnar för hans personlighet. :P Var i sthlm 2003 och såg han också. Han går inte att beskrivas måste upplevas. Hans roliga skämt mellan låtarna, de är såååå skojiga. :D haha. :P Som sagt, du kanske inte lyssnar på hans musikstil direkt men Angels ÄR bra… kan inte fatta om någon tycker den är kass! :P Världeeens bästa låt. :) Jag skickar med ett fotto som jag tog i söndags. :)