Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 904 ggr
Nattali
0

usch!

fattar inte hur man kan vara så elak och grym mot djur.
vet tyvär inte hur man länkar ><

http://www.youtube.com/watch?v=1JFZTWm4Ndk&feature=related

Peppe
0
Nattali
0

#1 tack :)

AnnaJohansson
0

Usch vad hemskt.. Stackarn kan ju inte alls ha varit så stor.. :( Helt sjukt ju.

gejsa
0

Vad gör dom vill inte titta.

Peppe
0

dom lastar för tungt i en vagn så åsnan hänger i selen i luften mellan skaklarna…

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

thilda-
0

dummaste är ju att dom börjar lasta av Fram på vagnen.. det är väl ändå bak man ska börja då man får så där baktungt som dom har?

Cattiiis
0

Usch så hemskt, stackars liten :(

Nattali
0

#6 precis :/ sen måste dom ju ha lastat på för mkt med flit nästan. eftersom dom får ta bort så mkt för att få ner åsnan igen. eller? svårt att förklara hur ja menar

Marija
0

stackars åsna.. :(

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jojaton
0

Stackars åsna :( och sedan när den "trillar" ner :S

Johanna - Instagram

fridak
0

någon som ser kalla fakta nu? om merinofår

Peppe
0

kanal?

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

fridak
0

var på fyran, men är slut nu. handlade om lamm i ffa australien som fick skinnet vid rumpan borttaget med vanlig ullsax utan bedövning.

Cattiiis
0

#8 Ja, de måste ju ha märkt ganska tidigt när det blev för mycket eftersom de var tvugna att lasta av massor med säckar innan åsnan var på marken igen! Hade det liksom gått snabbt när åsnan "åkte upp" hade de ju inte behövt lasta av så mycket.

Nattali
0

#14, precis :/ de jag tänkte på. att dom måste ha lastat på massor fast åsnan hade åkt upp ><

chik
0

OskyldigJag ser inte på sådana bilder..Jag är som storken, sticker huvudet i sanden..Men dom kastrera grisar utan bedövning o det är ju i sverge…Ja värden är bra sjuk..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Russtoka
0

Jag kunde inte se länken för tillfället - Youtube funkade inte alls - men jag har sett den där filmen om åsnestackarn förut. Det värsta är att jag tycker det verkar som om åsnan varit med om detta fler gånger innan. Snacka om hänsynslösa djurägare. Vore bättre om gubben själv fick dra vagnen.

Milly_94
0

Alltså helt sjukt :/

monte-alskare
0

snyft!!gråter nästan den är djurplågeri!!!!!!