OT: ordpolis under schlagern!!
Hej!
Ännu ett helt meningslöst inlägg… men tycker ändå att det är lite småkul när man kommer på sig själv med sina fånerier.
Såg t.ex lite av melodifestivalen ikväll, och såg då när Luuk säger att han och den där komikern hade samma byxor på sig igår… Vadå "samma" grymtade jag i mitt upprörda ordsinne, det heter faktiskt LIKADANA dummer…. tills jag nästa sekund får se klippet där grabbarna faktiskt har SAMMA par byxor på sig, samtidigt…
HA HAA - Knäpp på näsan fröken! ;D
Någon mer som är "skadad" på samma sätt som jag själv?
Mvh Tessan

Haha! Nä, det tänkte jag inte på.
Men däremot var det fasligt roligt när Björn Gustavsson sjöng om Carina Berg och glömde bort texten. Jag skrattade så jag nästan ramlade ur soffan ^^
#1: Säger ju att jag är skadad… ;)
Sedan zappade sambon bort eländet och vi började se filmen "saw 4" istället… ;D
Hahahaha, jaaaaa!! ^^
Jag tänkte "Inte kan de väl ha SAMMA? Hihi, det skulle ju vara rätt så skoj om de faktiskt hade det.." och ja, i nästa sekund så.. ;) Hahaha.. Fick mig ett gott skratt!! =)

Han sa Karlskoga istället för Karlskrona :( hahha ^^
#1, jaa, han tappade bort sig lite där ^^

Björn Gustavsson is the shit! Han är fan grym! Men jag måste väll erkänna att även jag skrattade en hel del när han glömde texten ;)
glömde han inte texten med mening då ? det trodde jag :P

#6 Det tror jag inte. För han började ju skratta också. Folk tyckte väl att det var roligare än han tänkt sig :)

Han är ju för rolig.
Men vilket fiasko resten av programmet var. inte en enda låt var bra tyckte jag.

Ja låtarna är det inte så hög kvalité på, det enda som får mig att titta är just Björn Gustavsson.

Jag gillade BWO och Frida
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Juste ja, BWO's låt var faktiskt riktigt bra. Det hade jag nästan glömt… Deras kläder va' snygga också ;) Frida var väll helt okej hon också.
Sj tyckte man Bwo och hon som sjöng oprah men den vr bara OK,.
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Jag tittar endast på Melodifestivalen för att få se Björn ;)

tyckte frida var asgrym, men hoppas verkligen hon får andra kläder till finalen.

#14, håller med .. De va inte så snygga direkt .. ^^ :)
#7, han gjorde det bra iaf :)
Ja frida var helt ok o BWO också…håller m om kläderna var verkligen hemska. Gillade INTE operaångerskan…hon var inte najs! ;-p
tyckte egentligen det var en sådandär omgång!

Den bästa låten för kvällen var ju den om Carina Berg… Men den lät extremt lik ett gäng andra låtar, skrivna av Loke som är en trubadur som gör sådär tokroliga, knäppa låtar. Men den var bra i alla fall.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
#3: haha skönt att jag inte var ensam….. ;)