Problem med att visa din sida?
Om man får problem med att ens sida syns för andra inne på iFokus. Kan det bero på att man under sekretess kryssat i rutan Visa inte för någon. (hmm, eller likande).
Då kan ingen, inte ens de som är under ens egna favoriter se sidan.
(Peace, om du tittar inne på din sida. Kan detta vara anledningen till ditt problem?)
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Heej Heej … Hmm jag vet inte, jag kryssade i "visa för alla" igen och sparade… funkar det nu då ? …..
funkar inte
/Elin

*snyft* vad är det då för feeel ??? :O : -O

nu verkar det fungera peace, jag kom in
inte jag fortf.
/Elin

jag kmr inte in heller =/

Konstigt. Jag kommer inte in om jag klickar på avatarbilden men om jag klickar på namnet i favvolistan. Prova det.
inte jag heller, står att jag inte har tillåtelse att se sidan..

men om man inte har henne i favoriter så kan man ju inte lägga till henne heller.. eller?

nej, dt kan nog bli lite svårt, lisette..
men jag har Peace:) som favorit o när jag trycker på hennes namn där så kmr jag in på hennes sida, men inte när jag trycker i inläggen .. knas

nu kom jag in… gå in via medlemmar och in på personlig sida. sedan la jag till henne i favoriter…
aa okey.. lät komplicerat.
/Elin

Kan det vara så att det är bara de du har som favoriter som får se din sida. För jag kommer inte heller in. ;-)
Audiatur et altera pars

hon hade ju inte det!!!

haha, men jag hoppades på att det var det i alla fall. Hmm, kruxigt det där.
men eftersom de som har henne som favorit kan se det tänkte jag. 
Är nog för varmt för att tänka nu.
Audiatur et altera pars

varmt? har inte varit ute på hela dan… skitstörigt…

Hoppas att det ordnar sig för er ; )

Men här är det varmt överallt. Både inne och ute ju;-)
Audiatur et altera pars

på jobb är det faktiskt svalt, nästan så jag fryser… :D
men nu har vi varit och badat, jag och min vän och tre hundar. nadja bara plumsar i som vanligt, wesley, han ja, han vill inte bada. men med lock och pock så badade han tillslut. men det var lite panik sim över det så jag fick lyfta upp honom så han lugnade sig lite… men lite övning, så ger det sig nog…
och jätteskönt i vattnet!