Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 834 ggr
Runaway
0

Sommarhäst

Eftersom min pappa bor i Finland så kan jag inte ta med mig mina hästar på sommar semestern då jag besöker honom. Det gäller en månad under sommarlovet. Jag har inte riktigt bestämt exakt vilket datum och för det mesta ville jag kolla intresset.

Vill alltså låna ut mina hästar på foder. (Sommarhäst) Till någon kunnig vuxen med barn då det gäller ev:

Ett halvblods sto på 169 cm. Ganska smäcker typ. Tävlad upp till LA/LA. Jag har änn inte köpt stoet men för hoppningsvis blir den min i Januari.

En New Forest D- ponny, skimmel. Tävlad LA/LA. Riktig läromästare. Väldigt pigg av sig men inte het. Kräver dock en rutinerad ryttare då han kan bli lite vild av sig vid uteridning. Kräver en bestämd hand så brukar han lugna ner sig.

En korssnings ponny på 18 år. Liten C. Tävlad LC dressyr / LB hopp. Skimmel. Ganska kraftig. En underbar läromästare för dom som vill plumsa ut i skogen eller utbilda sig inom ridningen. Snäll, lite seg, snäll för övrigt.

Alla hästarna är fullt vaccinerade. Kräver box och sommar bete. PMa mig :) Eller adda på msn: jojjan_gustavsson@hotmail.com

__iE
0

var i Sverige bor du ?

Runaway
0

Kalix

__iE
0

okej, kan vara bra o veta för andra :)

Jag bor för långt bort ^^

LinneaG
0

Hade varit intresserad av minst 2 av de om de stått i Stockholm.

LindaKarlstrom
0

hade varit intresserad om du inte krävt box :/

[Avslutat konto]
0

Hade också varit intresserad av D-ponnyn om du inte bodde så långt bort från mig :)

Mkarlsson
0

jah ÄR intresserad har addat din msn :)

RADiOACTiVPiG
0

Haru bilder på dem?? kanske är lite nyfiken på D-ponnyn och halvblodet.