kolla på häst:)
ska åka och titta på en häst någon gång i slutet av veckan=D ska bli jättekul:) men är väldigt nervös=/ sålde ju nyss min förra flicka. såg ett liknande inlägg nyss, men är det någon som har några tips och sånt?
Vad kul!:) Vad är det för ngn häst?

skoj ! =)
lycka till :)
du skulle kolla på arab va ? glöm inte att fråga hur viktbärande den är.. vissa araber pallar inte mer än 45 kg.
va ? en arab klarar väl mer än 45 kilo ? det måtte vara en väldigt tanig en annars, vet att jag la upp en tråd för längesen om vilka som klarade vad, och någon svarade att en arab tar mycket mer än man tror, men i alla arabländer, om man får kalla dom så, rider ju vuxna karlar på araber? och dom lär ju inte väga under 45 kilo…
#3 helt tokigt. det är en mkt stark ras.
JAAA jag vet, dom flesta klarar av det . det är en stark ras, men jag har provridit flera som inte klarar mer än 45-50 kg , så det finns såna också! därför jag påpekade det, att det kanske är nåt värt o veta om man planerar att bli större.

ha ha planerar att bli större gör väl ingen. Det blir ju bara så.

# 3 Jag skulle nog kolla upp ryggen på dom hästarna. Nästa tanke som flyger genom huvudet är dom helt omusklade eller felridna?
javisst. ville bara uppmärksamma att det finns såna hästar. eftersom frågan var vad man skulle tänka på.
kan tillägga att jag inte gjorde mig besväret att börja kolla rygg osv på de hästarna. jag klarar precis viktgränsen där, men vad gör man om man får lite extra kilon på sig. då är det inte värt med en klen häst om man ska ha den i 20 år.
*skratt* precis, det är nog inget man planerar…
men det måste ju varit små araber, fast klart, det måste ju finnas, det finns ju små människor så..
de va d-ponnyer.
jag var själv och tittade på en häst som reagerade över att man bortstade den på ryggen. Tänk vad ont den måste haft med sadel. Sa till hästägaren att få den kollad vilket dom fick senare efter att fler provat den. Där va nåt fel med tornutskott på den
jaa, men något mer måste det ju varit med dom, låter ju så himla konstigt ändå, självklart tror jag ju på vad du säger, det är inte det, men det måste ju varit nått konstigt..för det är ju som sagt var en stark ras..
joo men det finns alltid svagare individer också. araber är ju rätt smäckra så det kanske va nåt med ryggen eller otränade muskler. ingen aning faktist.. men är den rätt musklad o i kondition så bör den ju klara av det. men i de tre fallen jag har hört det, så va det max 45-50 kg. mer än så vet jag inte.
provred en av dom förresten. så den hade inga problem med ryggen , för den va jättebra o rida. men den va rätt svag.
självklart självklart är det ju så.
det finns en häst för alla tror jag, det gäller ju bara att hitta den.
javisst. men en klen arab är inget för mig :D blev en stabil arabhingst istället.
haha, nä det är väl kanske lite onödigt, bättre att ha en man kan ha kvar. :)
japp , eller en som inte går av i mitten när man köper en tyngre sadel.

hahahaha. tänk om frambenen sprang åt ett håll, o baken åt andra. hmm. jobbigt
haha, det kan med vara en bra fördel, hade varit lite taskigt.
har en kompis som rallykörde på en åker, och råkade komma lite knasigt över ett dike, pang i brallan, och bilen vek sig på mitten, haha. och han fick klättra ut.
ja, och som vanligt slank jag från ämnet…
hahahahahhahahaa

det måste nog sett ganska kul ut heehhehe
ungefär som när du fick en spark alltså ..

eller när du fick hjärnskakning. muahahahah

oj allt snurrar. hallå allt snurrar. faan..
hehe
eller när jag limma ögat ? *klassiker*

aaaaah fan att jag inte fick se det. men jag garva lika mycket när du berätta de.. hahaha
mahna mahna
joho, det måste sett väldans roligt ut,
men det måste gjort mer ont med en spark ?
ska kolla på en arab som är 12 år, och har gått lite distans:)