Vinterfoton *Bildbomb*
Solen tittade fram så vackert i söndags så då fick kameran följa med till stallet :)

Gud vilka härliga bilder, blir inte alls avundsjuk på eran härliga snö *ironisk*
nä håller helt klart med lina, vart bor du som har så mycke snö?? Om jag betalar portot har du lust att skicka ner några ton? *skrattar*
I norrbotten :) jag skickar gärna iväg några kubik! ;D

Fy vad härligt med så mycket snö. Inte en enda gång denna vinter fick vi så där mycket snö. Har inte fått galoppera en enda gång i vinter med snö. Fy vad trist det känns. Och NU vill jag inte få snö iaf. Nu är det mer som vår i luften.

Ojojoj! Vackra bilder och mycket snö! Jag gillar inte snö så värst mycket… Snacka om att hästarna får jobba mycket för att ta sig fram där ;D
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
fan va snällt hur mycke tror du behövs för att täcka mina 5 hektar mark med lika mycke som du har i hagarna??
#15. Hmm…. jag har ingen aning.. Några lastbilar :D
hahah ja antagligen men då grejar du de då? ;)
jajjemän ;)
fina bilder rena sagokorten bra jobbat :D fast inte var han mager det kan man ju inte påstå :)
Oj vad mycket snö! :O Måste ju bli rena träningspasset att ta sig fram där :P
Snygga bilder var det också :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#19. tack så mkt :D hehe nä han har en liten mage *s*
#20. Ja hästarna tyckte att det var jobbigt xD
ja underbara kort är det helt klart :D
jag va inne å kika på din sida Linda gösse vilka underbara bilder :D du kan värkligen fota å ta kort i det rätta ögonblicket :) har en katt som är totalt svår att ta bra kort på hon är för kelig helt enkelt ska hela tiden vara på mig när jag ska ta kort går inte smyga sig på henne utan att hon sak kela :) har du bra tips på superkelig katt som vill vara på matte hela tiden lite tråkigt när man ska ta bra kort på tösen :) Här är ett typist Mizzan kort där ligger hon men annars är det noskort på mycket nära håll :D Linda du får länka din sida så alla får skåda dina superfina bilder alla andra titta å njut :)
Tack så mycket! :D
Tipps kommer snart, har lektion nu ^^

Underbara bilder, de var verkligen jättefina! =D
Lika underbara bilder som vanligt Linda! Önskar att vi också fått snö denna vintern, men man kan inte ha det så bra varje gång :(
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Det enda riktiga tippset för att fotografera katter är att ta med en hjälpare, och ha tålamod, massor av tålamod! :) Och gärna en sån där "vippa" dom kan vara bra att ha så man får fart på katterna om dom bara vill ligga ner o slöa/gosa. :)