grön sadelhängare !
grön tränshängare också, vem var det som letade efter det.
jag hittade det i eskilstuna idag!

VAAAAAAAAAAAAAAAA det var ju jag som ville ha!
vad var det för ställe? var det kräkgrön eller mossgrön? ;)
har dom postorder samt vad kostade grejorna??? :D
mossgrönt va det.. rätt mörkt. skogsmörkt, det är väl mossgrönt.
jumpin ridsport heter det .. ingen aning vad dom kosta, men det är normalpris på affären så det lär va det vanliga.
både tränshängare och sadelhängare

tackar :D
ingen aning om man kan beställa, men jag kan fixa fram numret till dig imorgon så kan du ringa dit, tror inte det är några problem för henne att skicka grejerna till dig. det är en jättetrevlig tjej.

hittade faktiskt en hemsida. det hette jump in ridsport… men jag kan ringa dom själv och kolla om de kan skicka ner till mig.
var det en snygg färg?
japp det va snyggt! därför ja tipsa ;P
brabra.. då är det nog rätt! jump in heter det. köpte världens bästa hoppsadel där idag!

du är en pärla!! :p
jasså? nu när du skuttat lite med jullan? hur gammal var hon förresten? har fått för mig hon var gammal…
jullan är 9. men ingen har kunnat rida henne speciellt mkt innan. men hoppning älskar hon så då är det bara o satsa på det. :D inte så himla stabilt o hoppa i westernsadel ;P

varför har dom inte kunnat rida henne då? *nyfiken*
aja allt går, kolla på slo.. han har hoppat med westernsadel… :D

jag ringde och kollade med dom idag. det visar sig att där ifrån de köper in sina grejor köper bland annat granngården in sina saker till oxå… såå, jag försökte ringa närmsta granngården, men ignen som svara..
titta vad jag hitta… och hitta… hittade ingen tränshängare, men det kan man säkert beställa via granngården med…
tack igen hjullan! :D
förövrigt är det en bra sida man kan kolla på! det står ju inga priser eftersom det är grossisten…
och är inte denna bomlösa sadel misstänkt lik den från börjes?
pinsam fråga, passar en bomlös sadel alla hästar ? 

vet faktiskt inte :D
haha, då var det inte bara jag då ;)