Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 717 ggr
bebbe
0

Överfall

Här blir stackars Lillan överfallen,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bebbe
0

Och Lisette

bebbe
0

Här blir hon riktigt charmad

jen
0

#1  det ser jobbigt ut för mamma hund med så många hungriga barn. men söta är dom.

lisette
0

man vill ju ta med allihopa hem… när dom dessutom trodde de kunde få mjölk från mina tår (?) så höll jag på att dö av garv. dessutom så kittlade det ju.. :D

bubbelbubbel
0

åååh,. gode gud så söta, men så stora dom blivit !

gejsa
0

Måste ni envisas med att visa allt i photobucket? Jag ser ju inget. Det kommer fram högst upp en skylt där det står varning ett fel har upptstått med din dator. Klicka här. Och så ska man ta fram ett program för att kolla min dator. Det törs jag inte. Kan ju vara virus. Har ett virusprogram installerat redan.

Believer
0

gejsa så där blir det för mig med. inte så kul när man inte kan se alla videorna.

gejsa
0

Har du också ett antivirusprogram?

Believer
0

aaah det har jag.

__iE
0

så blir dt för mig med, men jag kan se alla videos och har också antivirus pogram ..

gejsa
0

ok då är det nog därför. då får jag inte se videorna för det tar jag inte bort.

bebbe
0

Hur ska jag göra för att även ni ska kunna se mina video?

reddie
0

Den rutan kommer alltid upp, man måste inte trycka på den, det är bara någon slags reklamgrej att man kan scanna datorn…

gejsa
0

Jo, men sen kommer det längst ner i rutan på vänster sida (klar) men det kommer ändå ingen film.

lisette
0

uppdatera då sidan igen, då brukar det funka!

gejsa
0

Ja, jäklar jag kan se filmen ha ha när jag uppdaterade så tog det en evig tid men filmen fungerade iaf. TAck lisette! Men hur 17 kan du stå där utan att TA i valparna. Jag skulle försöka ha alla i min famn. Förresten varför tog du inte en ny valp av bebbe? Dom är väl snart färdiga för leverans så stora som dom var.

lisette
0

:D titta inga problem. jag har samma problem själv nämligen! :D

jag höll i dom och dom jäklarna sög på mina tår, jag klarade inte av att vara där inne. höll på att dö av garv.

hade mer än gärna tagit en valp faktiskt. lillan är en jättefin hund och valparna ser fina ut. men vi jobbar heltid båda två. det funkade att ha en valp när vi bodde i malmö. det tog mig fem minuter att köra hem för att ta ut hugin på lunchen… han var ensam fyra timmar åt gången och det gick jättebra. men jag vill inte lämna en valp ensam 8-9 timmar. nog för att nadja hade tagit hand om valpen som sin egen. men den hade kanska inte blivti rumsren snabbt nog. hugin var rumsren när han var 4 månader….

men, hade jag varit ledig under sommaren hade jag faktiskt inte tvekat en sekund!

gejsa
0

Ja, dom är verkligen fina. Som sagt första gången jag såg en terv så sa jag att jag skulle ha en sådan en gång. Men köpte schäfer i stället och är helt såld på dom nu. Hårar mindre än en terv för den är ju mer långhårig.

mazze
0

Har oxå antivirusprogram men har inga problem att se filmerna.

gejsa
0

Nej inte jag heller längre mazze. Om man uppdaterar sidan när den är klar så kommer filmerna. Men kan inte sitta och titta på alla filmer ändå. För det tar ju sådan tid med modem. Ledsen