OT: Vårtecken
Någon som sett något vårtecken ännu ? Själv stötte man på ett par vitsippor som växte intill en husvägg. Ska se om jag kan få något kort på det :) Blev överlycklig en dag när jag såg en nyklippt och klargrön fotbollsplan ända tills jag insåg att det var en gräsmatta xD
Jag har inte sett ngt men pållan och jag har vårkänslor :)
har sett vintergäcken inget annat…
#1 önskar jag också kunde få lite vårkänslor med min polle men hon är sjuk och går på medecin ;/stackarn.. bara stå i en box i flera dagar
#3 Usch då, vi är ju precis ifrån boxvila :( Det är så otroligt jobbigt!
Hoppas att din häst kryar på sig :)

Har sett solen, räknad det som vårtecken? x)
Men den här vintern var nog inte så dum, det gick snabbt!

Snödroppar har jag sett. Annars är vårt enda vårtecken de växande magarna på stona… Räknas det? Annars gillade jag Haidas kommentar. 

räknas gäss? vet iofs inte åt vilket håll de flög men antar att det var åt sommarhållet.
vår och sommarkläder i affärerna;)

#12 Ja, de vore ju grymt sena om de flög söderut nu!

#13 men med tanke på "vintern" så kanske de stannade kvar tills de insåg att de var väldigt sena;)

Tja, jag har aldrig hört någon anklaga gäss för överflöd av intelligens, så helt omöjligt kanske det inte är… *fnissar* Om man bortser från att ljuset styr migrationen.
krokusar o snödroppar, fågelkvitter. skatorna har börjat bygga bo i trädet utanför balkongen. hästarna har börjat fälla! ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Här finns det vintergäck och snödroppar och ibland är det blå himmel och fåglarna sjunger :D super härligt!
gösses vart bor ni om ni har fått blommor redan har inte sett sånt ännu :/… Lite nyuppkommna klöverblad räknas dom stackarna ps dom åt Mango upp :D
skauneland;-D

Funderar också på vart ni bor egentligen? Här är det grått och trisst, inte det minsta vår här.

Små rabarber och gräslök i trädgårdslandet
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Men herregud vad tidigt med så mycket blomster redan. Vi har inget här än.

#22 Sen bor du ju i Norrland oxå :P

#23# Ja, eller hur! Eskilstuna är säkert Norrland. :)

jag va hos mormor igår och där växer lökarna i rabatten.roligt att se:)
jag va hos mormor igår och där växer lökarna i rabatten.roligt att se:)

Här har det redan kommit mygg, för min del så kunde dom stannat väck

är jättefint och soligt väder idag! kunde gå ute utan jacka!!!:D djuren har vårkänslor också

Jag har inte gått och tittat ifall det kommit upp några lökar hos mig. Men jag ser iaf att gräset börjar växa så smått.
Jag såg krokus idag.. :P

Snädroppar har jag sett :P
Här blommar snödroppar och krokus för fullt. Knopparna börjar slå ut i buskar osv. Har sett bin.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

säger samma som #34. bor ju typ på samma ställe nästan
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

jo juste, våran gräsmatta har börjat växa också
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

jag har sett en lite gul blomma, såg ut som en vitsippa, men den var fin :)

tusenskönor!!!snödroppar och vintergäck(?) också. så börjar kaninen bli svårfångad ute på kvällarna. gräs som växer. insekter som flyger:D
här i filipstad har nån hittat tusselago….och utanför jobbet så är påskliljorna snart utslagna..