Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1361 ggr
lisette
0

stigbyglar/läder sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

köpte världens snyggast sadel igår till brago.

men saknades byglar/läder och därför vill jag köpa billiga i strl barn/junior.

ngn som har ngt av intresse kanske? färg har mindre betydelse.

AusaBausa
0

Åh vad snygg! Den liknar den jag fick till Zaffran men tyvärr utan stigläder/byglar på den osså!

bubbelbubbel
0

iiikk ! vilken söt sadel ! :D

chik
0

Oskyldigdu har ingen möjlighet   att ta dig till ullared..Där har dom för under hundralappen o då är det nytt..Bara en tanke.chik

Lena.P är jag i verkliga livet.

lisette
0

ullared är planer senare i vår, men inet just nu tyvärr.

fast å andra sidan är det i sommar den ska använda så :D

Zahara
0

jag har i nylon storlek dam men du kan göra egna hål om de behöver kortas ju! svarta och stigbyglar 11cm (dam) som du kan få för en kopp the om du vill :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

lisette
0

haha det där var ju verkligen ett bra pris! =)

Zahara
0

Ja vad f** de ligger ju bara i lådan och skäpar. kommer aldrig anända dem ju ! harsäkerhets stgbyglar jag använder med icka töjbara läder. de tar jag med mig även till andra sadlar, bara bytar snabbt så har jag min längd och storlek klar direkt utan klydd och jag vet att de är säkra :) D andra har jag bara inte haft hjärta att kasta :) Så då kanske brago kan få lite nytta av dem ju :)

lisette
0

nej det är ju det som är problemet. man KAN inte slänga saker för de KAN vara bra att ha.

men gärna, vilket te vill du ha? ;)

Zahara
0

frukt te av alla slag duger :) Då antar jag att jag får stå på näsan i stallådan i kväll och leta upp den och skaka av dammet på dem då :) Misstänker att de ligger längst ner under alla täcken :(

fridak
0

annars hade väl en sån här sadel varit väldigt söt på brago?

thilda-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10 den hade nog passat perfekt åt min lilla rosa ponnybus :)

pippa__
0

#10 HAHAHA lurade Lisette att jag bjudit på en sån sadel på tradera :D Hon blev helt kallsvettig!!!! hahahaha

fridak
0

#12den finns ju i blått med om det är bättre;)

pippa__
0

#13 Nope jag körde en luring om rosa :D hihi

fridak
0

den på tradera var blå men de hade snott bilden på en rosa!

pippa__
0

Nä inte den som jag hittade på tradera, men skitsamma =)

fridak
0

nähä, då har det varit två. var en nyligen som jag trodde var rosa tills jag läste lite bättre i texten där det stod att den var blå.

pippa__
0

Jaja då är det mkt möjligt det var så =) Jag la inte ner så mkt energi på det hela att läsa texten till auktionen oxå ;) Skulle endast skoja me henne :D

lisette
0

det är som fridak skriver. en rosa på bilden, men i texten stod det att den var blå.

han hade varit supersnygg i babyblå sadel.. *kräk*

fridak
0

lisette - hade babyrosa varit bättre?;) då hade ni säkert kunnat hitta ett rosa träns på ponnyprakt också, och rosa skydd runt om benen;D

AusaBausa
0

kanske skulle ha sån t kefir eller kelda…Kefir fick rosa teddyludd t nosremmen av min systerdotter o hon var faktiskt (trots mina kräkreflexer höll på o sätta in innan hon fick den på sig) var hon JÄTTE fin….men allt klär en skönhet! :-P

lisette
0

#20 han bejakar ju sin kvinnliga sida ganska ofta, så rosa hade varit snyggt på honom  :D