KLANTMALIN
hahahaa vilken HELVETESdag det va igår.
skippar allt det tråkiga som irriterade oss under dagen, sen kunde vi inte rida, det va för varmt. I hagen nån minut senare, får jag hjärnskakning, när ottinopansarvagn störtar rätt över mig. senare får vi för oss att åka tillbaka till stallet jag o malin. vad händer, jag säger hela vägen att jag ska passa mig, annars får jag väl en till smäll olycksfågel som jag är. aah malin det aset skrattar åt mig. vad händer? joo vi går ut i hagen, jag kraffsar jullan, malin kraffsar lucky som står precis bakom jullan , alldeles för nära för hennes smak. Då slår Jullanhjärndö till . En bakut som heter duga rätt på malins lår.
jag trodde jag skulle dö av skratt, som jag sagt tidigare, en lycka blir 10 olyckor, (nu har jag bara åtta kvar för malin tog en av mig, håller er uppdaterade)
asgarvade hela vägen hem!
(kolla in jullans missnöjda min när syrran försöker vara kelig)

Fasiken vad farligt! Någon hade ju kunnat bli sparkad i huvudet. Vad har ni för hästar eg som sparkar mot er?
det har hon aldrig gjort förut. därför jag blev så chockad. det är för den där jävla hästen som står bredvid som dom blivit så stissiga. ottino har aldrig varit arg förut, men nu har han öronen bakåt rätt ofta i hagen så fort de står i närheten. då blir resten av flocken stressad också.
vi har inte farligare hästar än ni andra gejsa. tro inte det.

hi hi man vet ju aldrig. Knäpp matte knäpp häst. h a ha
jo, det kan nog också bero på att det är mycket broms och senare på kvällen mygg och knott. Dom får aldrig vila hästarna som är ute dygnet runt.
våra står inne på dagarna . då myggen, solen, flugorna, bromsarna är värst. så nog får dom vila.
knäpp är jullan men hon har aldrig sparkat förut.

ok då är det inte det heller. Ja, dom har ju nyss flyttat dit och det kan ju ta ett tag innan dom har acklimatiserat sig ordentligt. Eftersom dom har gått ihop så där tajt så är det nog svårt att få andra in i flocken faktist. Iaf då och då. 

ajajajaj vad ont jag har i benet =P Men elina kompenserade det me ett telefonsamtal. så nu mår jag bättre. muahahah
mm jag är fixarelina. men nu blir det inga fler samtal om jullan sköter sig!
fan va snygga ridbyxor du har malin ! tänkte om vi skulle rida i paddocken imårn.. men dom har ju lektion .. va tråkigt ..
då MÅSTE vi ju rida i ridhuset.. suck 
eller så får vi väl ta o rida ner till stranden o bada med hästarna.?

åååh nej. men om jag ber på mina bara knän o hundögonen. kan du ringa då?? 

ååh vad jobbigt det blev nu. ridhuset… eller stranden… hmm.. STRANDEN va? hihihihi
sen kan vi ta några språng över muren i ridhuset =P
du kan inte gå ner på knä , för du kan inte böja benet

men räcker det itne med hundögonen. hehe. klart det gör =P jag e ditt cpbarn.
njaa.. jag tycker vi bygger en bana med sockerbitarna o grinden.. kanske ta naturhindret på fälttävlansbanan?

aaahfan den måste vi ta. iaf jag o lucky =P du o emmi bangar ju bara. muahahah
mm men vi kan ha den där för syns skull .. vi kan ju det.

hahaha. ni kan få hoppa lucky säger jag ju hela tiden =P
eller så duschar vi hästarna i duschspiltan o torkar dom under solariumet?

vaddå byta samtalsämne. hehe. vill du inte hoppa lucky? =/
jaaa. fan solariumet har vi ju inte testat än. dax för det =P vi kanske ska lägga oss där själva imorn? hehe