de närmsta veckorna
de veckorna fram till v 29 kommer att krypa fram. det är då min efterlängtade 3 veckor långa semester börjar…
vad jag ska göra?
- bygga box till brago, svetsa galler, sätta in en dörr och bygga in sadelkammaren. boxen ska byggas nu i veckan.
- fylla år.
- måla om huset, det behövs. rött med vita knutar.
- förhoppningsvis åka utomlands en vecka, beroende på priserna.
- fixa ordning runt huset, vi ska lägga sten runt hela huset. eller sambons lillebror ska göra det. jag är för lat. :D

jag är verkligen helt färdig nu, har varit ute sedan kl 17. vattnat hästarna, kollat till dom. varit hos grannen och "passat huset". sedan har jag grävt ute runt huset. det är inte lite ogräs vi har heller. jag får ånget när jag tittar hur mycket som är kvar. även om jag tagit en stor del redan.
nu vill jag bara hoppa in i duschen och sedan titta på tv. jag har fått min friska luft för idag…
vad ska ni göra i väntan på er semester? och vad ska ni göra på semestern?

herregud, när jag tittar på första bilden ser jag att jag har tusen miljoner ogräs vid vägkanten… f*n!

Vilken semester? Har ingen, inte betald iaf, så det blir till o jobba…

Själv så har man sommarlov ; ) men detta kommer jag på att jag ska göra : D (det som är krysat har jag gjort då)
[x] Examen
[x] Midsommar
[ ] Tälta
[ ] Förlänga Naglarna (kanske)
[ ] Slinga håret
[ ] Stor shoppingi gävle^^,innan skolan börjar
[ ] Bio
[ ] S-Berget
[x] Ro med Båt..
[x] Misslyckat fiske
[x] vara med Erica(Talismana på ridsport då)
[ ] Shoppa ridkläder , hästsaker .m.m
[ ] Få schabrak med brodyr (har bestält idag ifrån hööks)
[x] Sommarjobb fixat(fast jag har inte börjat en ) [x] Molly fylla 8 år [ ] Skrållan 1 år (den 4/7) [ ] Börja rida Molly nu när hon har blivit frisk …. (ska rida henne i helgen) [x] Släppa ihop hästarna tsm
och en massa till ; D

Mitt lov började 13.juni(min fødselsdag
). Först med examen(muntlig). Fick 6. Härligt!
Sen ska jag:
- Tusenfryd (fornøyelsespark)
- Landsleir en weekend
- Kjöra lopp med Oval

- Rida sprang och dressyr med Oval

- Vara i hop med min pojkvän <3 älskar honom!
- Vänta på att börja gymnasiet.. USCH!
jag ska ha två ynka veckor obetald semester, varav ett par daar förhoppningvis blir i finland, på nån off road tävling som min kusin ska ha. annars hemma. sova och ta det lungt, bara njuta av att slippa tillbringa all min tid på jobbet. ssåååå skönt. :)
sött hus du har förresten lisette. :)

#4 då kan du ju kryssa för skrållans födelsedag idag…
tack bubbel! ;)

#7 Japp : ) Hon såg väldigt förvånad ut när hon fick en STOR kram presis när jag gick in ^^, Jag ska göra "häst tårta" sen .. ; ) Molly fyllde ju 8 den 21/6 så det var inte så länge sen dom fick tårta .. Hahah ; D

peace, har du dolt din sida? kan inte komma in där… :(

Har jag ???, ska titta det nu … men är det inte så att dom i "mina favoriter" får se om man har dolt ? , isåfall borde du få se, titta igen om det är så …

jag har på "visa för alla" :;; :-O

Kmr inte heller in på din sida Peace:) =/
står så här:
Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed

kommer inte heller in..

jag har provat jättemånga ggr och lyckas ändå inte, konstigt…

samma för mig som för lisette =/

Jag kommer inte heller in på peace,s sida.

det ja ska göra under de närmsta veckorna:
- jobba 4 veckor
- bestämma ang. foderponnyn
- renovera ett till stall
- trösta kompis
- rid så mycket som möjligt
- Bestämma mig ang. ridning/hästar
- hälsa på Linda
- provrida?
- slinga håret, klippa mig
hmm..är nog mycket mer…

Jag ska: sätta igång hästarna, de ska skos, bara ta det lugnt och sola och bada med mitt barn och njuta av sommaren. Om 4 veckor får vi nyckeln till vår nyinköpta sommarstuga. Längtas- fast måste fixa någonstans i närheten att ha pållarna.

#19 nu får du nog fördjupa dig lite… foderponnyn? bestämma dig om hästarna? provrida?

#21 - vet inte hur jag ska göra till hösten.
Antigen ha kvar foderponnyn eller lämna tillbaka?
Börja rida på ridskola eller inte. Börja ta privatlektioner?
Ny foderhäst? Hbl/Fbl 10-15 år, 170 mkh.
Är helt förvirrad, vet inte hur ja ska göra. De närmsta två veckorna måste ja bestämma mig om ja ska ha kvar foderponnyn eller inte..

det avr den som det var strul med va? halt eller ngt sånt?

jag har ingenanning varör ingen kommer in på min sida .. funkar det inte nu heller ?

nepp, kmr inte in nu heller Peace:)

#23 - han har haft en senskada men är helt återställd nu, rids normalt

Peace- gå in på Din sida, välj administrera, scrolla ner till sekretess. Där kan du välja för vilka du vill visa din sida.

det är nog inte det som är problemet…