Provridning imorron
Godkväll alla!
Taggar mig lagom nu, skall iväg imorgon och titta på en ponny :)
_
Holländsk import, kom till Sverige för två månader sedan. Född 2002, slutar som maxad c. Ska ha fina gångarter, ett stort plus på galoppen. Går i form hyfsat stadigt i alla gångarter, kan galoppskänkeln. Vet tyvärr inte vad han gjort i Holland. Inte hoppad så mycket med ryttare, men lite löshoppad. Fux med två strumpor längst fram, o en mindre strumpa på bak. Den tros ha mycket welsh och arab i sig. Har utstrålning som är likt mitt älskade welshponnysto) Han har ett piggt och frammåt temperament.
_Så ska testa o se om det ksk skulle vara något. Tänker mig denna som ett PROJEKT bredvid Mahjong. (min d ponny) _:)_Så håll tummarna för att det går bra! :D
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Lycka till :)
lycka till

Lycka till, jag gillar holländska hästar och ponnyer. Den mörkbruna ponnyn jag rider på i mitt fotoalbum är holländsk. Holländare brukar avla mycket på fullblod, arab och welsh vad jag vet, alltså blir detta känsliga ponnyer med mycket energi. Min var antagligen en korsning fullblod/welsh, och han blev en riktigt bra ponny! Här är ännu en bild på honom =)
#1 & #2 - :D *tack = otur, så ni får en glad smile, haha*
#3 :D Jo, jag har fått en uppfattning om att de är väldigt trevliga o just detta känsliga o pigga beteende, vilket jag gillar väldigt mycket! Har ju en welshponny, o vill verkligen få en "förstorning" av henne, och då verkade denna trevlig, även fast den blivit sent tagen/utbildad. Gud vilken snygging! Ska genast kika i ditt Fa!
MVH

Ja, men det kan gå snabbt ändå! Min ponny hade knappt gått L:b när vi köpte honom och var helt felskolad, två år senare var vi i A-final på EM =)
Vad roligt! Hoppas han går igenom vet.besiktningen då! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#9 Ja :D Jo, det får vi verkligen hoppas. Men jag tror nog att han går igenom utan anmärkningar, han rörde sig jättefint, hade smala & inte på något sätt något anmärkningsvärt på benen. Men men, man får ju se på böjprovet o allt :)
MVH
men guuuuud vilken fin ponny! :) hoppas att veterinärbesiktningen går bra!
Kul :)

Vilken fin ponny :) Lycka till med vet. besiktningen :)
welshponny är ju så trevliga pigga glada å super fina. Lycka till med vet.bes tror inte det ska vara några prob iaf :)
Vad fin! :D
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#16 oj! han har blivit löshoppad bara och hoppar redan så fint: gud vilket jbobb:D underbar häst med:)

Fint! Grattis!