Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 300 ggr
Sussi
0

Min dator eller?

De senaste gångerna jag varit på denna sida har allt gått så långsamt, jag får vänta i evigheter för att få upp ett nytt inlägg eller ladda om osv.

Har ni också märkt detta eller är det min dator?

Väldigt tröttsamt!

RussPower
0

Min med..

mazze
0

Samma här. Idag går det halvdant medans man andra dagar knappt hinner blinka….

Sussi
0

Skönt att höra att int det är min dator som hackar upp sig då. Nu går det visserligen lite snabbare igen.

RussPower
0

Skrikandes >_< ..
Inte kul, menmen ;D

lisette
0

beror kanske på hur många som är inne på sajten? eller så gör vi den långsammare med alla våra trådar… D:

mazze
0

#5 Mycket möjligt, se bara vilken tid det tar att försöka kolla på associationslek IGEN… har gett upp den…

lisette
0

ja jag med… det är det som är synd med långa trådar. hade kanske varit bättre med olika sidor, som om det blivit 20 inlägg på en sida så skapas automatiskt en ny sida med nya inlägg…

[slo]
0

#7, skaffa bredband :D

Fast det har faktiskt varit lite slött här förut, men det har rättat till sig verkar det som :)

lisette
0

#8 *skriver upp i slos kaxlista*

gejsa
0

Vad skönt att det inte bara går långsamt i min dator. he he Då kanske man hinner med i svängarna och läsa och även svara ibland.

Believer
0

Haha. nu kommer retstickan =P med min dator går allt supersnabbt thihi

Eve
0

samma här :D.. det kanske går lite långsammare nu för att det är så varmt, datorerna har så mycket att jobba med för att kyla ner sig själva att det tar lite tid med internet :P

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

netagirl
0

Segast är det senare på kvällen och det beror väl på att så många är inne på fokus då. Jobbigt är det…..

elin
0

min har med har vart as seg.
Jag har adsl grejj, alla andra sidor går snabbt men inte den här -_-
Hmmm?:

/Elin

Talismana
0

Inte min .. :P

hjullan
0

gå in på verktyg, internetalternativ, ta bort allt offline innehåll o sparade länkar  . så ska ni se att det går mkt snabbare direkt!

Sussi
0

Min dator är också väldigt snabb men när jag kommer till denna sida sölar allt till sig.

#16 Ska pröva

hjullan
0

hur gick det?

Sussi
0

Jag har tagit bort allt sparat nu, tog ca 100 år. Men visst tycker jag att det går snabbare nu igen.

Tack för tipset! Kan vara bra att ha framöver också.

hjullan
0

mm ;P ändra inställningarna på samma ställe till spara 0 dagar. så samlas det inte lika mkt. men du måste ändå rensa med jämna mellanrum.