bilder

och på denna kudden, datumet och blomman?
(ska göra en tavla med bilder och vill inte ha datumen med)

datumet
(inte bra att råka lyssna på please forgive me med bryan adams och titta på bilder)

nu vågar jag snart inte be om mer… :D
datumet.
sista bilden… :D
fyfan vad jag saknar hundjävlen…

Förstår det! Kan inte hjälpa dig men var tvungen att titta på dina bilder. Men datumet kan ju inte stämma på vissa foton. För 2001 var han väl inte ens född va?
Fina bilder.

skulle gärna vilja hjälpa till, men är inte tillräckligt duktig för att få det tillräckligt bra för att kunna skriva ut korten..

Jag ska be min dotter titta på det där, så får vi se om hon kan hjälpa till.
Fina bilder, men tråkigt det som hände.
Kramiz Anki

#9 tror itne ens han var påtänkt! nej bilderna stämmer inte. det var jag som var lite lat och itne ställde om datumet… :D
tack så mkt anki!
Jag kan se om jag kan fixa dom..
Några iaf, vissa kan vara "för svåra" för mig 
Om inte den andra tjejen fixar det förstås.
Ska jag lägga ut dom här när de är klar eller maila till nån adress isf?
//Jenny

andorsdrottning@hotmail.com får du gärna maila dom till!!
tack så mkt för att du provar! :)
Inget o tacka för, det är bara kul o pilla med sånt här.
Jag mailar dom en o en vartefter dom blir klara.
Sen får du själv avgöra om de duger… 
Han är såå söt på bilderna.
oj, jag tror vi går om varandra här… såg inte att det var en till som "pillade" med bilderna…
Hipstercia, Vi kan dela på dem om du vill så blir det inte så många var… annars får Lisette två alternativ av varje, det går ju det oxå…
Mvh. Surviver

Jag gav mig på att fixa lite om det inte gjorde nått :o)
Bild 1…
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

haha
jag har suttit o pillat me bilderna för fullt under tiden ni lagt upp era här.
Hann maila några st men ja kanske ska sluta nu då hehe
hon får väl tiodubbla kopior på alla bilderna annars 

Nu blev det rätt….gjorde bilderna lite snabbt bara för att se om det var nått sånt du tänkt men jag ser att andras var finare :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
…du fixar det här alldeles utmärkt!

det är bara bra med fler att välja mellan! ni är underbara!!! tack!
Oj, va många inlägg det har blivit… såg inte att det kommit så många sedan jag la in #19. Jag har inte uppdaterat på min dator tror jag… jaja, nu har du ju några att välja på Lisette… Jag ger mig jag oxå nu…
ps: Du behöver inte alls känna att du är besvärlig som lägger ut bilder, det är bara roligt att ha något att göra en stund. Jag hjälper gärna till om det är några fler bilder du vill ha "fixade"

#18 fusk? jag ser inget fusk!!!
#37 *viskar* båda framtassarna är egentligen samma tass, det gick inte att få det bra med klor och trampdynor annars…

tack så mkt allihop igen. sitter här o försöker få ner alla på min dator så jag kan välja ut vilka vi ska ha utskrivna.. :D

#34 den där blev ju skitbra tyckte jag! ville inte ha med grannens hus o bil på fotot.. :D
jag fattar inte hur ni gör det, vilka program använer ni?