Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 381 ggr
linasvovvar
0

OT min älskade Frigg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla kisse fick idag somna in. Hon hade ett medfött fel på sina njurar. Men hon kommer nu att få träffa Zimba i djurhimmlen

fridak
0

tråkigt…men varför märktes itne felet av förrän nu?

linasvovvar
0

#1 varför??? för att jag inte åker in och röntkar mina djur i tid och otid

fridak
0

menade inte så. förlåt! kissen såg stor ut, men det kanske hon inte var? Jag tyckte att det var konstigt att hon(njurarna) klarat av det såpass länge ändå.

lisette
0

lilla frigg. vad tråkigt lina! =( =( =(

linasvovvar
0

#3 Hon blev 7 år i år, jag fick henne för 3 år sedan, hon har alltid varit en tunn katt men pigg och glad. Men nu orkade hon inte längre

Lizzan
0

Vad tråkigt :( :(

bubbelbubbel
0

ååh lille kisse…

fridak
0

#5 hon har varit rätt tuff som klarat sig såpass länge då. Tråkigt när man måste ta bort dem…

linasvovvar
0

#8 Ja hon har varit en liten kämpe !

pippa__
0

lisette undrar om du fick va me när hon somnade?

gejsa
0

Åh, vad trist. Men är det den röda kissen? Såg precis ut som lilla Simba som bara är lite över 4 månader nu. Var den så liten som vuxen med? Vad gjorde att du åkte till vet? Kissade han lite eller ofta?

__iE
0

Usch :(

linasvovvar
0

#10 Jag valde att inte delta i det. Ville inte minnas det.

#11 Frigg är den Tabby färgade katten på bilden, den röda kissen är Lisettes Zimba som också är i himlen ju.

Hon magrade och va inte sig själv, kände på mig att det va något som inte stämmde. Valde att åka direkt till ett djursjukhus istället för någon lokal vetrinär. Känns som ett djursjukhus snabbare kunde avgöra vad som fattades henne.

gejsa
0

Aha, men jag tyckte att lisette fick zimba när han var mindre. Du skulle ha behållit honom då hade han levt i dag. :( Zimba alltså. han liknar ju min kisse jättemycket.