Tips
Något som ni vill läsa om eller veta mer om?
Vill gärna ha lite tips på ämnen till artiklar.

Söker bild på islandshästar, någon som vill bidra med en bild till en artikel om islandshästen?
Skulle gärna vilja ha andra bilder också, mina börjar bli lite uttjatade.. =)

hittar du ngn av mina bilder är det bara att ta…

Tusen tack! =)

Jag har ju en isis. Några av mina bilder kanske. Vad vill du ha? Någon speciell bild. När man rider eller i hagen eller bara uppställd? Kan ju ta ett foto i morgon på min Fille isf.

Skulle va jätte snällt! Det är bara att ta något, ska beskriva runt rasen så ta nåt du tycker passar =)
Tack på förhand! =)

Sök via rasföreningar och få fakta osv.
Mvh Linda och tack så mycket:)

Tack tack! Ska se vart de passar in när ja har skrivit klart

Ta dom bilderna om du vill den bilden var ju fin. Min är ju bara mörk.
Har en väldans massa bilder på isisar.. Några ligger ute här redan, du får gärna ta någon av dem om du hittar nån som passar. Annars är det bara att säga till vad du vill ha för slags bild så kan jag se vad jag hittar. ;)
Har förresten bilder på några hästar i mer ovanliga färger, som olika blackar, silversvart och så..:)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Skulle gärna läsa om hur polishästarna tränas…
Det är bara att ta bilder från min sida om dom ska användas på sajten!

Tack till alla som delar med sig av bilder! =)
Ja ska komma med en artikel om islandshästar och en om hästens färger inom en vecka, och kanske senare om olika raser. Så om ni har en häst med speciell färg skulle va kanon! =)
jag har en brunskimmel.

Nu ska jag lägga ut artikeln om islandshästen, lägg gärna till något om ni tycker att jag har missat något viktigt! Jag själv har aldrig ridit eller handskads med en islänning..

Något mer än om polishästar ni vill vet?

bild sökes på en häst som är uppställd eller liknande som passar till artikel om polishästar.

Här är lite tips på artiklar som jag skulle vilja läsa om:
*Lastträning (transport)
*Western
*Om hästens hovar
Hmm. kommer säkert på nått mer vid ett senare tillfälle =P
jag vill läsa om:
* Hur man lär hästen spansk skritt,piaff o passage m.m
* Hur man lär hästen konster på bästa sätt
/Elin

Mer tips o bild skulle va kul =)

Senast artikeln handlar heter - Vad är en hästras..

giftiga växter
mugg
fång
stallbyggande

Tack igen Lisette för lån av bild!

Någon som vill bidra med någon/några bilder som passar till artikel om stallapotek?