Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterproblemhästarhästproblem
Läst 947 ggr
CBA
0

Är det vanligt att...

…hingstar inte äldre än 6 veckor flemmar (viker upp överläppen) ??

I söndags när jag var och hälsade på Mirabil så luktade han på de andra stonas kiss och bajs och flemmade i luften Förvånad

Det kanske är inprogramerat i hans DNA att göra så men att han inte i nuläget förstår varför ?? *hmmm*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Kiara
0

Flemmar gör alla föl, dom förstärker dofterna så som små barn stoppar allt i munnen, dom lära sig.

CBA
0

Ok….det var bara så markant att så fort något sto gjort ifrån sig var han där och luktade och flemmade….jag har inte sett ett sto göra så, stor som liten.

Sen sprang han efter lillpluttan som är 3 dagar äldre än honom och luktade henne i rumpan väldigt ofta *he he*

Kiara
0

Han gillar nog sto doften ; )

lisette
0

han vet redan vad han ska göra… :D

CBA
0

Busen….:o)

gejsa
0

Så gör alla hästar även ston. Dom förstärker doften som kiara skrev genom att (heter det inte flegma?). Har sagt så i alla år. Generad

Kiara
0

Tröghet, sävlighet, liknöjdhet, lojhet, slapphet fick jag upp som synonymer när jag skrev in flegma i wordOskyldigmen det stavas med bara ett m flema

gejsa
0

så det heter flema då? hi hi och jag som sagt flegma har faktist inte kollat i ordlistan.

CBA
0

#6 Att dom förstärker doften när de gör så det vet jag om, tyckte bara han är liiite för ung *skratt*

#7 Flema….ok ;o)