Dum fråga...

Såg lite lustigt ut, men det kan dom säkert bli :)
*** Kärleken övervinner allt ***

#2 Okej. Tack!
Jaaa vilken go läpp.Det kan dom nog som förre talaren sa..Sen brukar dom bli urhålkade i huvudet ""eller hur jag skall säga""Go läpp i jalla fall
Lena.P är jag i verkliga livet.

Urholkade i huvudet?? Hur?? Haha, lät lite roligt!
*** Kärleken övervinner allt ***
sicken mysig pålle :o)
/Elin
Kan ingen med en yngre häst kasta in ett foto från samma vinkel, så vi kan jämföra?! =)

Jag har sett många hästar med skrynkliga mular.. =) fast har aldrig lagt på minne om det har med åldern att göra

jag har sett några skrynkliga mular och alla mular har varit vita mer eller mindre. vet inte om det har med det att göra. den ena är för övrigt bara ca 10 år, resten minns jag inte.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag har sett en häst med skrynklig mule som var 31 år också :) En riktig racerponny, hihi :) Men jag tror att det där med skrynklig mule är rätt vanligt, på hästar som är äldre.

Okej! Tack för svaren!!
Haha men söt :)
Jag vet inte, men om jag får gissa så tror jag nog ändå att hästar kan bli lite rynkiga.. ;) Go mule på bilderna iaf. :)

hästar har några känselreceptorer eller ngt på mule och över ögonen så när de blir klappade där så strömmar endorfiner(?) ut i kroppen, kanske är därför tango skrynklar ihop mulen? Vi har en häst i stallet som gnuggar mulen mot kubba och liknande och älskar när man gnuggar honom på mulen.

#16 Det skulle det faktiskt ha kunnat vara!

hästar kan bli skrynkliga på halsen när dom dricker för lite,det gör min halvfodervärdsponny men det börjar försvinna när vi har saltsten… men ngt sånt här har jag aldrig sett kanske druckit för lite men jag vet ej…

#18 Det tror och hopppas jag inte!

#18 är han uttorkad? nyper man i det lösa skinnet så faller det inte tillbaka med en gång som det ska?

#20 Jag vet inte. Eftersom hästen numera är död så kan jag lika gärna inte testa