Snuttan2?
Vart har hon tagit vägen? Finns hon som ny användare ngnstans?
Ingen aning, men jag tänkte på det här om dagen..

jag har sett henne lite på buke

hon är inte på buke mer heller :/
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Hon försvann ju ganska plötsligt, ser ingen orsak till varför dock, inga stridigheter eller så här på sidan vad jag vet om iaf.
jaha ok..va trist..

#5# Nej, jag blev också förvånad varför hon försvann. Men hon har haft lite problem med sin häst. Den har ont och så. Kanske att hon inte orkar vara här då.
Hon och jag mejlade lite privat precis innan om en sak sedan tystnade hon bara. Men vi var inte osams. :)
slo fick snuttans mobilnr. Vet inte om han ringt eller smsat henne.
#7 ok trist att pållan mår dåligt:O(
Ni får hälsa henne så gott om ni pratar/mailar..
Tråkigt att hon försvann

Tänkte också på henne häromdagen. Saknar hennes goda råd..
#10 mmm hon är duktig
Suck, jag saknar snuttan med =( Har inte heller hört ngt från henne..

saknar också hennes goda råd….vet att hon har/hade en blogg om framstegen med pållen men den har jag tappat bort…

#13# Den är stängd.

#14 ok. hästen hon hade, var väl bara på foder? hon kanske var tvungen att lämna tillbaka henne och då fanns det ingen mening med pållas sida?

#15# Hon skrev väl att hon köpte henne?

#16 när jag letade efter hennes blogg kom jag in på hennes stalls hemsida och hennes systers/brors blogg och där stod det foderhäst…dessutom var hästen borta från stallet verkade det som

Jag tycker också att det var konstigt att hon bara försvann sådär.. Är det verkligen ingen som vet var hon tog vägen?
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

#17 har sett exakt samma sak.

Ja, jag vill inte spekulera utan att hon kommer hit och svarar. Men jag vet att hon flyttade sin häst för någon/några månader sedan från stallet som hon stod i först. Sedan om hon köpt eller har på foder vet jag inte.
Nä vi ska inte diskutera personen ifråga utan jag undrade bara vart hon är:O)
Läser du detta Snuttan2 så kan du väl höra av dig?!?
Saknar också Snuttan, diggade henne… ;) Hoppas allt är bra med henne och pållan hennes!