GRR förb.. hästplågare
Det här läste jag om på buke..
FYF*N vad man blir ledsen

Ja, herregud man slutar aldrig att förvånas över mäniskan.
nä, man skäms att vara människa ibland.

Precis!
stod i den tråden på buke om en tjej som hittade ett föl som var skuret i, för 2 år sen :(
fyfaan rent sagt

Ja, man kan inte förstå hur man ens kommer på tanken att hitta på något elakt med ett djur. Dom är ju så försvarslösa och litar på oss mäniskor.
sjuka människor….
Jag har varit med om en häst som blev skuren i ljumsken så illa att tarmarna trillade ur och gick sönder när hon kämpade för att komma upp på benen. Hon fick naturligtvis tas bort på plats. Fruktansvärt. :(
#7 nämen FYY, stackars häst :(

Vad fruktansvärt… Här i sundsvall hade vi en "liga" som klippte av svansarna på hästar som stog ute på nätterna. Bara det tyckte jag var vidrigt.
*** Kärleken övervinner allt ***

#9 här har vi en Blacky som rycker håren ur svansarna med rötter och allt 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

fan vad jag hatar människor. kan inte jorden gå under snart??

#11 Nää jag vill leva..

#10 En sån delar jag hage med nu. Jag behöver nog aldrig mer ryckamanen på min Folly, ibland ligger det en stor tuss från svansen inne i hagen :)
Men människorna som var i gång i sundsvall klippte av jäms med svansroten.
*** Kärleken övervinner allt ***
jahapp, nu börjas det om igen….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
å fy det va ett stort sår med :S vem får ut något på att skada djur? Blir folk kåta på det? Eller får dom någon kick av att skada snälla djur man kan ju börja undra hur dom är i skallen inte är den normalt där uppe inte
. Helt sjukt iaf!

Tänk så härligt om man skulle få syn på dem i hagen mitt i akten, då skulle det inte finnas något spärr hos mina handlingar, longeringsspö med bara tills inte de kommer upp på benen mera, sen ett samtal till polisen.
Fy så sadistisk jag blev men sånt här gör mig så arg!!

De ska ha samma behandling tillbaka. Avskyr och föraktar djurplågare. Fega kräk
Usch :( stackars lilla pöwle..

Till vilken nytta egentligen?? VARFÖR gör människan så hemska saker mot djur bara för att de inte kan "försvara" sig? 

Ojoj… Stackars lilla häst.. Sånna som begår sånt måste ha någon form av psykisk störning.. Och få riktigt dålit samvete efteråt!
#2 håller med dej…
det är för hemskt!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Det är så sjukt så det finns inte ord till det! Blir grymt ledsen över att det finns sådana människor *svär*