Föl 08 ???
Kunde vara kul att veta vem som får föl nästa år !
Berätta gärna vad ditt sto är för ras och vad hon är betäckt med !!

#2. nu blev jag kär =P gud så sött fölet var!

Japp, jag får nog några stycken,
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Lady är betäck med Briar och beräknas föla i slutet av maj/början på juni. Hon är ju själv efter San Quintero - Mowgli och är född 2002. Eftersom Lady är liten föll valet på Briar, han lämnar ju stora avkommor.
Hittills med ultraljud kontrollerade och konstaterat dräktiga ston:
* Ekbäckens Nypon RWM 488 - fölar april 2008 e.Ekbäckens Savoy RWM 32, welsh mountainföl
* Östertorps Ninni RW 1234 - fölar maj 2008 e.Verona's Bo-Gi RP 134, welsh partbredföl
#3 visst är hon söt!!! Hon, fölet, heter Risslás Kelda u:Östertorps Kefir e:Kölnäs Camillo. Född maj-07.
De är shetlandsponny o stoet är E: Almnäs Origo och U: Östertorps Effi. Ska betäckas m Jolly Roger of Marshwood eller Perigueux… förmodligen den senaste..

#7. ja hon va helt bedårande söt =)

#5 Låter som det kan bli en fin avkomma =)
nä, inga föl alls 08… Ska sälja alla mina hästar alternativt lämna dem på foder fr.o.m. i höst…

#10# Hur har det gått för dig ang detta? Visst är det svårt att hitta bra fodervärdar?! Och du som har några stycken också.
ove-d, vart bor du ? 

nu har det visat sig att jag också väntar föl 08.
Mitt sto är hollänsk import och far till fölet okänt, men jag har mina misstankar !
vilket sto lina ? har du fått ett till nu ?

Hur går det med nya hästen Linnea? Inte mycket du skriver här längre.
Stanford-Cortez dräktig Cardento
Balobet du Rouet-Contender dräktig Corlensky G
Ahorn-Clinton dräktig Pygmalion
Hehe, ja gillar grå hästar;)

jag har en kompis som heter ramona, men det passar ju inte på en häst…:P

#20 vilken fin häst du har, det kommer säkert att bli ett jättetrevligt föl ! Lycka till

linasvovvar - tack, jag är spänd av förväntan.

Jag har ett kallblodssto som ska föla i juni. Betäckt med Spang Best.

en shettis i stallet ska få föl om 7-8 veckor. hon är inte min men jag är helt spänd ändå XD
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

en pålle i stallet ska föla den 18 mars, om 31 dagar, alltså snart! Jag vet inte vad stoet har för stam, inte heller hingsten men det var en hingst som hade haft väldigt svårt att få ston dräktiga iaf.

Vi får några stycken… Två arabföl efter min egen hingst, Gowlaz FA 131/93 Ena stoet är Leka, e:Lekier u:Wän-Eliza och det andra är Plannja, e:Etogram u:Parma.
Två russ. Ada, e:Jucent u:Mona väntar ett med Djazz och hennes dotter, Cherie e:Kurir väntar ett med Hadar.
Två shetlandston är dräktiga med vår hingst Dior. Ena stoet är Fairy Tail e:Olympus u:Andorra och det andra är Smevallens Geisha e:Ytterhalls Kanon, u:Sharon. Ett tredje shetlandsto, Denise, e:Fredrik u:Dajmie väntar föl med Ytterhalls Kanon…
Så om allt går bra har vi sju bebisar här till sommaren.
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Zessan betäckt med Estel v Bunswaard
Rosemary v d eulesberg betäckt med Estel v Bunswaard
Cickoria betäckt med Estel v Bunswaard
Chamness Tammie betäckt med Kalypso
Alla är shettisar, Tammie är mini och de andra är standard.
I April väntas två shetlandsföl, båda e. Linnestofta Meat Loaf. Stona som är dräktiga är Hippotekets Cassis (e. Smevallens Royal) och Zandra (e. Wessel v.s Amstelhof).

Har 1shettissto som ska föla i slutet på april: Vexana- Markulix har ett sto till shettis även hon ska föla i sommar i juni: Galenby Afrodite- Epol
Vi väntar ett kallblodstravarföl i april, e.Järvsöfaks och ue.Marine Svarten.
Stoet heter K.A.Svarta och det är hennes andra föl. -06 fick hon en hingst efter Moe Odin som vi har kvar och förhoppningsvis ska gå premielopp i år.
Skickar med en bild på tanten som hon såg ut när hon var dräktig med förra fölet.

kommer ett russföl och ett halvblodsföl
#24 Oooh, ett shettisföl låter som ett fotoobjekt…. :p
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#35 japp, kom och fota! det är ju fint väder nu me! fast ingen fölis än så länge iof… men en Pepson som snart lämnar oss och vill bli förevigad på bild =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~