Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 2845 ggr
SarahPeace
0

Film på mitt stall

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer det ^^, jag hade vist väldigt svårt att hålla kameran lite mer stilla ^^ ,  , jag filmade bara ute i själva stallgången och två boxarna och sadelkammaren, andra delen håller vi på att bygga en garirob (stavas? ) , så det seer inte så bra ut där ^^,

Det är svårt att se själva "hel heten" i stallet och så men på ett ungefär ^^, 

Kommenter gärna : D

http://s52.photobucket.com/albums/g14/Peace__2006/?action=view¤t=Dixie2.flv&refPage=&imgAnch=imgAnch1

hoppas att den funkar, ska åka bort nu , hej då så länge  : D

elin
0

stallet var kanongulligt.
Ser jätte mysigt ut :)

/Elin

Talismana
0

Det känner jag igen ;D Där har jag iinte varit Oskyldig xD

SarahPeace
0

Tack : ) . #2 Hah ja ; )  , ,…..

Det är mamma som målade i stallet , hon ser inte så värst glad ut , men hon ville inte vara med i filmen , men men haha

bebbe
0

Jättemysigt stall

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

SarahPeace
0

Tack : )

lisette
0

jättemusigt. du är lika snabb som mig när det gäller att filma :D

måste bara fråga dock av nyfikenhet. har djurskyddet varit ute och tittat i ditt stall? anlednignen till att jag frågar är att jag tyckte inte det fanns galler för fönstert i den första boxen. samt att det såg ut att vara en vanlig dörr in till stallet. ville bara veta vad dom sa om det om dom varit ute.

jag ska nämligen själv bygga en stalldörr som är 150 bred eftersom dörren måste vara det…sen ska jag försöka få gubben att svetsa galler till alla fönster och till boxarna..

SarahPeace
0

#6 oOkeej bra att ni undrar lite : ) JApp det har dom :) dom var här nästan innan vi var klar med stallet haha , dom tyckte det var bra ! , jag kan gå och filma galler och dörren om du villl ^^, jag går och gör det nu , (kul att filma ju) , herrå ,kommer strax ^^,

lisette
0

vad bra att dom godkänt det! alla inspektörer är väl olika antar jag… jag bävar för att de ska komma och titta. inte för att (vad jag själv tycker) det finns ngt att klaga på, men med min tur så sågar dom mig rejält…

SarahPeace
0

Okeej, jag lägger in lite kort i stället för det går fortate att lägga in … var så länge sen dom var här så jag kommer inte just i håg allt vad dom sa .. Men dörren är inte så bred vad jag vet (jag har iaf inte mätt den) , men jajaj dom kommer in utan problem iaf hahaa

Här är det en bild på Skrållans fönster, svårt att se, det vart skit mörkt !! och moly måste tydligen vara med oxå hahha

lisette
0

jamen titta, där var ju galler. det gick nog så fort på filmen så jag missade gallert… har ni gjort allt i stallet själv?? jättemysgit var det.. :D

SarahPeace
0

Här står jag inne i molly box

lisette
0

det ser ut att vara vanliga armeringsgaller va?

SarahPeace
0

Dörren glömmde jag , men jag går ut och mäter den sen^^, hah , ja vi har gjort allt själv, fast stallet köpte vi och det var en "gammal" (det var ju inte så gammal att den var ruten lr såÅ^^,) milletär bygnad …   vi gjorde grunden av stallet och sen satt vi på vägar och målade och gjorde boxar och sadelkammare och alllttt!, där stallet och ladan(se bilden jag la in, där syns ladan lite) var det Skog,  så vi fick börja med att ha nån som tog ner skogen, sen fick vi dra ris och sånt efter träden och elda och ta bort stubar och sånt, fy fan vilken jobb, skulle aldrigha gjort om det ^^, och padocken var det skog oxå.., och vid ladan (vi har hö där inne^^,) Så har det varit en igenvuxit liten sjö, och dt har vi fixat "tillbaka" : D , där har vi gräsände rnu (hade 48 st där föra året, gissa om man fick mata då ….)  nu är det inte lika många vid 20 och alla har blivit tama : D Fast man kan bara "nudda vid and ungarna ; D  ,

SarahPeace
0

stallet  ..

lisette
0

oj jag uppfattade det som ditt stall var bilden i inlägg #13… :D

men stallet var ju jättemysigt!

SarahPeace
0

HAHAHAHA trodde du att jag hade stall i hö ladan ? HAHAA ursäkta mig men det var det roligaste jag har hört ! HAHAHA ;) men ser du inte videon i själva inlägget "#0" .. ; D
tack : D

lisette
0

*fniss* jag trodde först det ja… :D

jo jag såg filmen, tyckte det var jättemysigt! :D

SarahPeace
0

HAha Okeej ; D  skulle vara nog lite svårt att få med det som är i filmen i den lilla ladan ^^,  jag mätte dören in till stallet då , den var på en ungeför 1.30 m bred, hög vet jag inte ^^,

RussPower
0

Jättemysigt :)