titta hit - film :)
http://www.youtube.com/watch?v=nd0F3BLR7J8
kommentera gärna! :D

hur högt är det eg?

#1# LA - 110 cm

ska det gå i slow motion? =P
det såg väl bra ut! men tycker han går väldigt högt med huvet.

Vilekn fin lien ponny du har!

Så det är alltså Alex som rider nu? Vad kul :) Då kommer jag ju se pållen mer.

Fin ponny! :)

Guh vad jag tycker om den ponnyn! Jag sitter bara här och njuuuter av filmen ;D hihi! Synd att man inte kan rida ponny, annars skulle jag lätt stulit denna ponny ;D haha
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
De såg ut att vara en mysig individ
Säg jätte bra ut 
lite pigg på hinder? :P

#3# Ja:P blev kanske lite mkt, haha.
Dem känner varandra inte så bra, deras första tävling tillsammans. :) Han blir alltid pigg på hinder, speciellt på tävling. När man rider honom hemma är han en heelt annan häst. :P Mycket lugnare och går i bra form.
#4# Tack!
#5# Japp, ska du till clinicen i hässleholm den 22:e februari? Tror att Alex ska ha Bino där. :P
#6# Tackar.
#7# Hihi joo han e underbarare i verkligheten. :D
#8# Tack. Han är supermysig. :)
#9# Han lever för hoppningen. ^^

Han är ju jätteduktig. Det såg så enkelt ut när han hoppar. :)

Duktigt! Placering? Och jag som tycker att det räcker och blir över med 70cm ;)

#12 håller med! de där höjderna såg ut att vara rena självmordet!
Vad för något bett rids han på?

#11# tack ^^ han tycker inte la är nån jättehöjd :)
#12# 6a av 60 startande eller något :P på deras första tävling, godkänt :D
#13# Haha näärå :P
#14# Rakt silikonbett. :)

#10 Faktiskt inget jag funderat på än :)
Ska hon inte till Vetlanda snart?

guud vad fin häst!! Jag som bara tävlat i 70 cm,jag måste kärpa mejj om jag vill bli hoppproffs!!=O asså hoppa la första gången skulle jag alldrig våga,men kanske med den ponnyn…
Du får spara på den till mig;)sköjja
förstör inte hästen nu för jag käner en b-ponny som e sååå duktig men tyvär så red medryttarn en lektion för en ridlärare och nu vill hon inte äns gå in på banan på tävling … förra ryttarn red bra och det var många placeringar men jag tror inte den här medryttarn är lika duktig och bestämd men kanske går bättre sen för hon är bara tio…
på användarbilden rider jag en häst och det var min andra placering av typ 7 tävlingar och det var en ld i stallet…
men hon var jätteduktig!!hon var 7 år och inte tävlat så länge…och typ bara ridits i 1 år….
jag kunde inte visa den på ett annat sätt för datorn den är på är ej ikopplad för vi har flyttat nyss…
BaII

#16# Jopp , fre-sön. :P Förhoppningsvis debutera Msv B med honom. :)
#17# Bino är en klippa :) Han har tävlat svår hoppning i irland och SM här i sverige, han lever för hoppningen. :P Blir deprimerad när han inte får hoppa och tävla. Och han har ett hjärta av rent guld. :D Så viljan är det inget fel på, vad kul för dig:) Är roligt när man är med ponnyn från början.

Men får dom hoppa 3 dagar i rad på tävling?

gejsa: jadå det får dem, det är ett så kallat meeting.
många ponnyer går 4 klasser där nu i helgen, men bino
går bara en per dag = 3 :)

Ok! Då får vi önska lycka till då! Tänkte bara ifall ni missade att man inte får tävla 3 dagar i rad. Nu minns jag inte om det var i ponnytrav eller annan hästtävling som man inte får det. :) Håller tummarna.

#22# nejdå, det är ofta det är sånna här meeting, SM går till exempel också över tre dagar, men sen får man ju vara klok och anpassa sig lite, i o med att Bino är 16 tyckte jag det var klokare att ta 3 istället för 4 klasser. :)

igår fick dem 4a fel och idag kom dem 2a, film kanske kommer. :P
Jag såg honom igår, var i Vetlanda och fotograferade =)
Tyvärr fick jag inga foton på honom. Men snygg är han!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#25# Okej vad kul ^^