Ingen som behöver stallkatter ?
Har pratat men ägaren till katterna å jag fick lägga ut dom här det är lite akut med dom här katterna.
Så här står det i annonsen på blocket:
Detta är Romeo Och Zelda, två personliga och mysiga katter som pga tråkiga omständigheter Måste hitta ett nytt hem.
Romeo är 7år och kastrerad, Zelda är 5år och steriliserad, båda är friska och pigga. Dom sköter sig bra inomhus men tycker väldigt mycket om att vara ute.
Vill helst att dom kommer till samma hem men om den möjligheten inte finns så separerar jag dom hellre än att… (ni förstår)Tycker att det är väldigt tråkigt att bli av med dom men hoppas att det finns någon som vill tillbringa många mysiga stunder med dom.
Snälla hjälp mig att hitta ett hem åt dom.
Jag följer Sveraks regler att inte sälja katter yngre än 12 veckor)
Katterna finns i TROLLHÄTTAN.
Finns i: Norrköping http://www.blocket.se/vi/15150347.htm

Fina kissar. Tyvär har vi redan sju stycken…
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

fina kissar! i stallet finns redan tiotalet katter, så två till blir ännu alldeles för många. dessutom hade de nog itne varit särskilt bra välkomnade av de andra som håller rätt hårt på sina revirområden.
Jag tänkte om någon sökte efter stallkatter dom här skapar inte mera katter :) eftersom dom är kastrerade bra ålder.
Det är akut med dom här sötnosarna 3 dagar fick den gammla ägaren på sig (omplaserade men trivs inte alls där 3 månader har dom haft det nya hemet) tid hos vetrinären är bokad lr ska bokas allså på måndag) I värsta fall får dom flytta in hit hos oss på väntan av nytt hem men har ju redan 5 katter i huset å 7 st det blir lite mycket eftersom jag har redan 2 stödkissar här.
*putt*
allså dom kan även bo inne men tänkte som sakt på att dom trivs med att vara ute där med alla som ahr stall kanske nån behöver råttfångare :)