Min första Ponnia cup! :D
idag på min ridlektion frågade ridläraren om jag ville vara med i deras lag till ponnia cup! jag svarade nartuligt vis ja om jag få ha vera . hon sa : ja vi har tänkt det !
är så glad! jag älskar värkligen den här ponnyn också! vi hoppar 70-80 cm:P men hon är B ponny så det är väl en bestämd höjd på ponnia cup? aja vi ska gå på möte på onsdag och tränings läger i sommar :D:D:D:D ngn som ska dit i fota i år? i växjö =)
Vad kul! :) Jag ska inte dit..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#2 okej=)

Vad fin hon är, en liten svartskäck. :)
#4 ja visst är hon fin?:P jupp xD
Jag ska fota där! :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#6 okej vad roligt =) då kan du fota en liten skäck ponny då?:P
Trevligt trevligt :]
vad roligt hoppas det går kanon :D vore roligt att se bilder!!! Tinker shettis var värkligen en.. hm.. anorlunda korsning men det gav ju ett fint resultat :D
Jag har tävlat ponnia varje år sedan de startade, 2005.
Det är verkligen en skitkul vecka, man lär sig så himla mycket!
ska dit i år med, dock inte rida själv, mina ponnyer går för höga klasser nu :(
Säger bara det, Hultsfred kmr vinna ;) haha
Min lillasyster och hennes ponny ska nog troligen dit, de var där förra året och året innan också. Jag var med och kollade på/fotade förra året, får väl se om jag följer med i år också. Det beror ju lite på hur man jobbar och så.
# 11 okaj=) var inte så säker på det.. vi har topphopphästar i vårt stall som ska med:Phar aldrig stannat XD
vad roligt, grattis. lycka till också :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

jag var med där förra året på pindorella och kom precis till att va med i final me´n dom med minst poäng hade 1-2 poäng mer än mig tyvär…Jag vet inte om vi jag ska va med igen men jag vill så vi får väl hoppas och då ska jag nog hoppa a-ponny och kanske b-ponny… vi kanske ses så leta efter ida hogman…
Jag ska ev. dit och fota :)

Vad kul!
Lycka till! :D
Någon som har foton från förra året? Skulle vara kul att se.:)
Här är en del av de jag tog: http://www.pixbox.se/alb_show_id713730_page0.html

En liten kommentar om hoppbilderna; ta fram handen litegrann, har sett filmerna på youtube också, och har sett att du inte gjort det. Lycka till annars :)
#20 tack.. men om man ger för mkt dyker hon:P

#22; Men det betyder inte att du ska vara helt stel i handen, ifall du flyttar fram den något och ger liten eftergift för att sedan efter hindret korta upp dom igen,
#23 jaja det gör jag men det syns inte på filmerna xD o ridläraren har sakt u rjag ska rida vera:P

#24; Är du säker på att du verkligen gör det på alla filmer? Det kanske räcker med att du ger efter på tygeln fast håller kvar handen på samma plats.. Aja, vad du än gör och ponnyn gillar det så är det väl okej antar jag.